257 Reacties

2 maanden geleden

Wij hadden afgelopen vrijdag een echo. Het hartje klopte goed, dus super fijn. Ik ben 5 dagen teruggezet, dus nu 8+1. Over 1,5e week gaan we trouwen, dus ik ben ook heel benieuwd of het allemaal goed blijft gaan qua klachten haha.

2 maanden geleden

Tot voor kort heel weinig symptomen maar sinds een week ongeveer af en aan misselijk, niet heel extreem, maar nu sinds vandaag (8+2) wel iets erger. Mag nog steeds niet klagen, maar meerderen die na 8 weken nu ineens ergere klachten krijgen?

2 maanden geleden

Hoi iedereen, gefeliciteerd allemaal🩷🩵. Ik ben 19 april uitgerekend!

2 maanden geleden

Reactie op Anitav94

Tot voor kort heel weinig symptomen maar sinds een week ongeveer af en aan ...
Volgens mij zo wisselend per persoon! Ik had “veel” last van mn borsten/tepels en elke ochtend misselijk waarbij tandenpoetsen echt vreselijk was. Nu is die misselijkheid echt minder aanwezig (tandenpoetsen 9/10x nog steeds vervelend haha) en mn borsten zijn minder gevoelig. Wel echt maximaal opgeblazen - ben van mezelf opgeblazen vaak maar dit is next level🤣. Dus overall lijkt het juist dat de klachten minder worden. Afgelopen zaterdag met 7w5d een mooie derde echo gehad en wat ik lees is dat het echt komen en gaan is met die klachten. Kan zomaar volgende week weer terugkomen 🤣

2 maanden geleden

Vandaag mijn echo gehad in het ziekenhuis. Ik ben 8 weken en 2 dagen en uitgerekend op 21 april. Alles zag er goed uit. Ik ben zo blij! Maandag ga ik naar de verloskundige. Eindelijk na 1 jaar en 8 maanden een kinderwens te hebben voor onze 1e kindje. Met de 8e ronde letrozole is het gelukt! Zo dankbaar, maar nog wel angstig. 💗

2 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Vandaag mijn echo gehad in het ziekenhuis. Ik ben 8 weken en 2 dagen en uit ...
Aahh wat “herkenbaaar dit”. Gefeliciteerd allereerst! Wij hadden onze eerste positieve test 2e ronde na stoppen pil, helaas miskraam. Toen “ineens” PCOS ontwikkeld en gestart met Letrozol. En ronde 11(!) (en 1,5 jaar na de miskraam) deze positieve test en we lopen PRECIES gelijk🩵🩷! En ik begrijp dit helemaal. Angstig en dankbaar tegelijk❤️ hang in there. Geniet van deze echo en het zal vast helemaal goedkomen

2 maanden geleden

Hier weer een goede echo gehad (8wk +3), zo fijn!

2 maanden geleden

Reactie op AMR__

Aahh wat “herkenbaaar dit”. Gefeliciteerd allereerst! Wij hadden onze eerst ...
Zo mooi! 🥹 jij ook gefeliciteerd! Zo bijzonder. Ik hoop dat alles goed zal gaan 🤍

2 maanden geleden

https://www.facebook.com/share/g/M8cqR435wgZiRptV/?mibextid=K35XfP uitgerekend april/mei facebook groep

2 maanden geleden

Reactie op mell1994

https://www.facebook.com/share/g/M8cqR435wgZiRptV/?mibextid=K35XfP uitgerek ...
Leuk! Ik sluit aan zodra de omgeving het weer 😀

2 maanden geleden

Ik sluit aan in deze groep, vandaag een goeie echo gehad met 9+2 , uitgerekende datum 20april 🥳 op Pasen 🐣. Al ga ik blij zijn als ik deze keer april haal aangezien ik vorige zwangerschap op 35weken spontaan ben bevallen. Nu weer aftellen tot de volgende echo op 12+5 😄.

2 maanden geleden

Hoi allemaal 😃 Gefeliciteerd met jullie zwangerschap☺️ Hier 19 april uitgerekend 3de kindje uit omgeving Alkmaar.

2 maanden geleden

Hi dames, ik heb even een vraagje. Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger en heb ineens diarree. Sorry voor de info. Ik heb niets verkeerd gegeten. Moet ik me zorgen maken?

2 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Hi dames, ik heb even een vraagje. Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger en heb ...
Hormonen spelen er op darmen. Men spreekt over diarree als je meer dan 4 keer water dunne ontlasting hebt. Als het aanhoud na 48 uur zal ik kijken of je eventueel loperamide kunt innemen (is niet schadelijk tijdens zwangerschap). Probeer voor nu even beschuit en een banaan te eten, en vooral voldoende te blijven drinken!

2 maanden geleden

Reactie op yasmine24

Hi dames, ik heb even een vraagje. Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger en heb ...
Je kunt het beste even hier kijken. Vooral zorgen dat je niet uitdroogt. https://www.thuisarts.nl/diarree/ik-heb-diarree

2 maanden geleden

Reactie op LouisaA

Hormonen spelen er op darmen. Men spreekt over diarree als je meer dan 4 ke ...
Dankjewel voor je reactie! Dit stelt me gerust 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Je kunt het beste even hier kijken. Vooral zorgen dat je niet uitdroogt. h ...
Dankjewel ik zal er naar kijken!

2 maanden geleden

Reactie op Paula9327

Hoi allemaal 😃 Gefeliciteerd met jullie zwangerschap☺️ Hier 19 april uitge ...
Leuk! Hier ook de 19e uitgerekend, ook omgeving Alkmaar. Maar wel eerste kindje 😊

2 maanden geleden

Hi, wie heeft er ook last van avondmisselijkheid? 🤢🤢

2 maanden geleden

Reactie op GeweldigeRoos112730

Hi, wie heeft er ook last van avondmisselijkheid? 🤢🤢
Ik! In de ochtend is de misselijkheid veel minder. Ik krijg het vooral vanaf de middag en dan tot ik 's avonds in slaap val. Zelfs Suprimal helpt niet.