1038 Reacties

3 maanden geleden

21 volgens mijn eigen berekeningen maar weet pas sinds vanmorgen dat ik zwanger ben dus moet nog naar de vk :)

3 maanden geleden

23 maar wrs dagen later, en het kan dus zomaar zijn dat het mei wordt. Vorig jaar ook op 23 april uitgerekend en toen 5 dagen later bevallen. Gelukkig niet op Koningsdag😄

3 maanden geleden

Spannend! Ik ben volgens de berekening 25 april uitgerekend. Exact op de dag dat mijn bbz/eileider werd verwijderd..🙈

3 maanden geleden

Hoihoi als alles goed blijft gaan ben ik in die week ook ergens uitgerekend... K heb cryo tp gehad van 5 dagen oud op berekening freya.nl zou ik 24 april uitgerekend zijn mijn gevoel zegt dat ik vrdr ben aangezien me test 2-3 weken aangeeft

3 maanden geleden

Hii, Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie kersverse zwangerschap 🤰🤍 Hier +/- 4 weken zwanger en uitgerekend rond 21 april! Mijn eerste echo staat gepland op 2 september, spannend! Wanneer hebben jullie je eerste echo gepland staan ?

3 maanden geleden

Reactie op MistyS

Hii, Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie kersverse zwangerschap 🤰� ...
Jij ook gefeliciteerd 💕 Ik heb de verloskundige nog niet gebeld. Doe ik maandag. Maar dan heb ik in de week van 26 augustus een echo🍀

3 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben. Eerste dag van de laatste menstruatie is 18 juli (1 dag te laat volgens normale cyclus), dus morgen NOD. Volgens mijn eigen berekeningen dan rond 23/24/25 april uitgerekend! Op 5 september de eerste echo, met 7 weken 🍀

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik had zaterdag een positieve test en ben iets meer dan 4 weken zwanger. Op 4 september mijn eerste echo. Het wordt ons tweede kindje ❤️

3 maanden geleden

Volgens mijn eigen berekeningen 23 april. Met 8DPO positief getest. Vrij vroeg. Moet NOD nog krijgen. 18 september termijnecho gepland op 9 weken, maar ga nog een vroege echo vragen (7 weken). Het voelt zo onwerkelijk.

3 maanden geleden

Hi meiden, ik heb gister voor het eerste licht positief getest op 9 dpo. Vanochtend 10 dpo, nog steeds heel licht.. maar ben nu opeens best onzeker over zo vroeg testen voor NOD, en ergens ook bang om ongesteld te worden op mn NOD over 4 dagen.. iemand hier ervaring mee?

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Hi meiden, ik heb gister voor het eerste licht positief getest op 9 dpo. Va ...
Hey, ik snap je onzekerheid. Ik heb dir zelfs met een duidelijke test voor NOD. Maar helaas kunnen we echt niet meer doen dan hopen 🍀💕

3 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Volgens mijn eigen berekeningen 23 april. Met 8DPO positief getest. Vrij vr ...
Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Een streepje is een streepje! Ik zou over twee/drie dagen opnieuw testen voor je eigen gevoel :) Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Volgens mijn eigen berekeningen 23 april. Met 8DPO positief getest. Vrij vr ...
Spannend meid... Wij hebben 29 augustus onze eerste echo vanochtend afspraak gemaakt😁ben als het goed is rond de 6 weken

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

Spannend meid... Wij hebben 29 augustus onze eerste echo vanochtend afspraa ...
K bedoelde trouwens met de echo ben ik dan 6 weken

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Streep is een streep meid.. gewoon morgen ochtend nog is testen dan moet die duidelijker zijn dan gister en vandaag😁alvast gefeliciteerd meis

3 maanden geleden

Reactie op 3boymommy

K bedoelde trouwens met de echo ben ik dan 6 weken
Spannend! Ik ga ook nog een eerdere echo inplannen. Duurt me allemaal veel te lang dit haha.

3 maanden geleden

Reactie op Baby 2025

Geen ervaringen, maar exact hetzelfde gevoel. Ik heb positief getest op 8DPO. Volgens m’n app zou ik morgen ongesteld moeten worden. Ik kijk uit naar het moment dat m’n menstruatie echt is uitgebleven. Dan wordt het misschien wat echter.

3 maanden geleden

Zou deze oploop niet te snel gaan? De bovenste is van gister. De onderste van vandaag.. Ik dacht dat het om de dag zou moeten verdubbelen😳

3 maanden geleden

Zou deze oploop niet te snel gaan? De bovenste is van gister. De onderste v ...
Kans op een meerling 🙊?