54 Reacties

één maand geleden

Als mn test klopt (lang verhaal kort, duurde lang om een streepje te krijgen, streepje blijft erg licht🤔) zou het ook voor rond 30 april zijn. Al heb ik iets met eerder dan uitgerekende datum bevallen! ik ben in die week zelf ook jarig trouwens😂😂😂

één maand geleden

Wanneer heb jij de echo? Ben benieuwd haha

één maand geleden

Oeh wat leuk! Ik ben 30 april uitgerekend van ons eerste kindje. 11 september de eerste echo. Vind het zo spannend!

één maand geleden

Hier 29 april uitgerekend van ons eerste kindje. In april helaas ook een vroege miskraam gehad, dus heel spannend allemaal. Op 17 sept hebben wij de eerste echo 🍀

één maand geleden

Reactie op Joniiii

Hier 29 april uitgerekend van ons eerste kindje. In april helaas ook een vr ...
Oooh spannend wij hebben op 19 september de eerste echo! 😍

één maand geleden

Oooh spannend wij hebben op 19 september de eerste echo! 😍
Sorry 16 september haha op maandag! Benieuwd hoe ver iedereen is en wat voor schatting ze kunnen doen qua datum. Meestal zeggen ze dat niet bij de eerste echo maar als ze het vruchtje op gaan meten kun je als je goed kijkt op het echo scherm een datum zien die dan ongeveer rond je uitgerekende datum is. Heb je iig alvast een richtlijn.

één maand geleden

Oooh spannend wij hebben op 19 september de eerste echo! 😍
Spannend!! Hoever zijn jullie?

één maand geleden

Hier 24 april uitgerekend volgens de berekeningen. 16 september de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op Mamavan862

Hier 24 april uitgerekend volgens de berekeningen. 16 september de eerste e ...
Ik ook 16 september eerste echo. Maar dat is een vroegere echo anders had ik um pas de 25ste gehad. Meer door vorige miskraam dat ik niet zo lang wilde wachten ;)

één maand geleden

Ik ben weg dames ik ben wakker geworden met bloedstolsels 😪 ik wens jullie een hele mooie zwangerschap toe ❤️

één maand geleden

Reactie op michelle19902504

Ik ben weg dames ik ben wakker geworden met bloedstolsels 😪 ik wens julli ...
Ooooh wat verdrietig zeg!! Heel veel sterkte❤️

één maand geleden

Reactie op silke1706

Ooooh wat verdrietig zeg!! Heel veel sterkte❤️
dankjewel ❤️

één maand geleden

30 april volgens de berekeningen, op de verjaardag van m’n vriend

één maand geleden

Hoi allemaal, Nu bijna 6 weken zwanger (volgens de app). 16 september eerste echo/intake bij verloskundige! Volgens mijn berekeningen 26 april uitgerekend! Eerste zwangerschap, vind het ook erg spannend! Weinig klachten tot nu toe! 🤞🏻

één maand geleden

Leuk om ook hier aan te sluiten! Vandaag 6 weken in verwachting van ons eerste kindje en uitgerekend op 25 april 2025 a.d.h.v. datum van bevruchting. Zwanger geworden middels onze eerste IUI poging met ingevroren zaad van mijn partner. Tevens vandaag onze eerste echo om 16:00! Hopen natuurlijk al iets van een kloppend hartje te zien maar vandaag vooral kijken of alles klopt met de termijn en op de juiste plek zit 🤍 hopen dat alles goed gaat zijn 🤞🏼✨

één maand geleden

Dag lieve mama's. Ik ben vandaag 6 weken en 1 dag. Vanaf 4 weken al de hele dag door misselijk en geen zin in eten hebben. Zodra ik wat doe wordt het alleen maar erger . Hebben meer hier last van

één maand geleden

Reactie op Anouniempje96

Leuk om ook hier aan te sluiten! Vandaag 6 weken in verwachting van ons eer ...
En en hoe ging de echo?

één maand geleden

Hey lieve mama’s, Ik heb het topic voor de dagen tot 29 april even aan laten passen zodat 30 april niet net buiten het topic valt. Mochten jullie het leuk vinden, zijn jullie uiteraard welkom🩷

één maand geleden

En en hoe ging de echo?
Alles was goed!🥹🤍 Vruchtje zag er precies uit zoals het zou moeten met 6 weken én het hartje klopte goed volgens de termijn van 6 weken✨ zo blij!

één maand geleden

Reactie op Anouniempje96

Alles was goed!🥹🤍 Vruchtje zag er precies uit zoals het zou moeten met 6 ...
Aaaaah zo fijn! Hele geruststelling! Ik kan niet wachten tot de 16e! Eerst mn peuter naar t kdv en dan die echo! 🥰