54 Reacties

één maand geleden

Goedemorgen allemaal! Leuk om aan te sluiten! ☺️ Vandaag 6 weken zwanger, volgens de app! 13 september eerste echo / afspraak bij de verloskundige, spannend!! Wat merken jullie tot nu toe? Ik ben enorm moe, licht misselijk en af en toe wat duizelig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, bijzonder hoe dat kan verschillen!

één maand geleden

Goedemorgen, Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!🩵🩷 Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben uitgerekend op 30 april en ik heb 18 september mijn eerste echo.😊

één maand geleden

Hoi allemaal, hier zwanger van de 3e! Als mijn berekening klopt dan ben ik op 26 april uitgerekend. 9 sept de eerste echo, ben benieuwd! Gedurende de dag ben ik echt wel moe, last van moodswings en met vlagen misselijk ook. Gezellig weer 🤣😅

één maand geleden

Fijn zo’n groep! Precies wat ik nodig heb! Voor de 1e keer zwanger. 17 april uitgerekend. 1e echo hebben we al gehad! Was mega spannend! Maar alles was goed! Benieuwd om te volgen hoe jullie de rest van de zwangerschap beleven. ❤️

één maand geleden

Reactie op Lies🌞

Fijn zo’n groep! Precies wat ik nodig heb! Voor de 1e keer zwanger. 17 apri ...
Gefeliciteerd alleen zit je dan net in de verkeerde week hihi dit is van 25 t/m 30🙈. Fijn dat de eerste echo goed was! 🥰

één maand geleden

Reactie op sarahneve92

Goedemorgen, Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!🩵� ...
Ooooh ik denk dat wij gelijk lopen. Ook rond mijn eigen berekening de 30ste uitgerekend en zwanger van 2e kindje. Hoe oud is jouw eerste? En ik heb de 16 een echo ben zo benieuwd!

één maand geleden

Hoe is het hier met iedereen? Zijn er al echo's geweest en hoe lang moet iedereen voor de rest nog wachten tot de eerste echo?

één maand geleden

Zo spannend, ik heb 9 september mijn eerste echo, de exact uitgerekende dag zal ik dan wel horen! Ik heb wat licht roze bloedverlies dus er ligt wat extra lading op voor mij ik hoop zo dat alles goed zit, het voelt voor nu in ieder geval nog wel heel goed!

één maand geleden

Zo spannend! 25 april uitgerekend. Gisteren super misselijk de hele dag en vandaag nauwelijks. Herkenbaar bij anderen? Maakt me zo onzeker!

één maand geleden

Reactie op Brittje93

Zo spannend! 25 april uitgerekend. Gisteren super misselijk de hele dag en ...
Wat leuk! Hier ook 25 april 😊 Ik heb dat ook wel, het wisselt zo enorm per dag. Dat heeft ermee te maken dat je lichaam steeds went aan de nieuwe lading hormonen, als ik het goed zeg. Verder ook geen pijl op te trekken hoor!

één maand geleden

26 april uitgerekend van ons 3e kindje 🥰

één maand geleden

Goedemorgen, inmiddels 6+4 weken zwanger en 12 sep de echo. Heel spannend!😊 Hebben jullie ook zulke gevoelige borsten? Ik heb er ‘s nachts ook behoorlijk last van, heeft er iemand een tip? 😬

één maand geleden

Hoe is het hier met iedereen? Zijn er al echo's geweest en hoe lang moet ie ...
Ben vandaag 7 weken, gister echo gehad. Hartje klopte regelmatig gelukkig en zag er allemaal goed uit. Over 3/4 weken ongeveer termijnecho. Duurt zo lang weer 🙃. Hoe is het bij jou?

één maand geleden

Goedemorgen allemaal Ik ben zwanger van ons eerste kindje . Helaas 27-3 miskraam gehad . Met een hele lange nasleep , Omdat door de medicatie toch het vruchtje er niet uit is gekomen waardoor ik een week later zulke heftige bloedingen kreeg dat ik naar het ziekenhuis moest . Daar hebben ze alles geprobeerd om het er uit te krijgen zonder curettage alleen zonder succes . Uiteindelijk midden april toch een curettage gehad . Nu bijna 7 weken zwanger van voor mij ons 2 de kindje . Uitgerekend volgens de verloskundige op 28 april . Eerste echo 26-9 vanwege vakantie. Voel me heel anders dan bij me vorig zwangerschap . Misselijk ontzettende hoofdpijn en duizelig . Ben nog steeds wel bang dat het weer niet goed is . Maar ik probeer zo veel mogelijk te genieten en te vertrouwen op mijn lichaam . Ik zou het heel leuk vinden om me aan te sluiten bij deze kletsgroep.

één maand geleden

Reactie op sarahneve92

Goedemorgen, Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!🩵� ...
Jaa hier ook de 30e uitgerekend, 19e hebben wij de eerste echo! 😁

één maand geleden

Hey wat leuk! Ik ben nu 6+5 en ben 28 april uitgerekend van ons eerste kindje (: 18 sept de eerste echo. Zo spannend, het kan niet snel genoeg gaan! ☺️

één maand geleden

Reactie op Nikki1208

Hey wat leuk! Ik ben nu 6+5 en ben 28 april uitgerekend van ons eerste kind ...
Wat leuk, ik ben ook 28 april uitgerekend en 10 september eerste echo bij de verloskundige. Vorige week wel al echo gehad in ziekenhuis door spontane opname...

één maand geleden

Reactie op Kayleigh2105

Wat leuk, ik ben ook 28 april uitgerekend en 10 september eerste echo bij d ...
Ohh wat rot! Hopelijk was het niks ernstigs. Zag de echo er goed uit?

één maand geleden

Reactie op Nikki1208

Ohh wat rot! Hopelijk was het niks ernstigs. Zag de echo er goed uit?
Ja was even schrikken.. bleek 1 vruchtje in de baarmoeder en 1 buiten de baarmoeder die met spoed verwijderd moest worden.. de echo zag er voor zover ze konden zien goed uit. Nu hopen dat het goed gegroeid is en alles goed blijft gaan

één maand geleden

@ted1990 wat spannend hè , ik heb de 16e ook de eerste echo 😃🤞