54 Reacties

één maand geleden

Reactie op Bloem234

@ted1990 wat spannend hè , ik heb de 16e ook de eerste echo 😃🤞
Ja ik vind het zo spannend, door m'n heerlijke peuter ben ik er gelukkig wat minder mee bezig maar kan niet wachten tot volgende week maandag!🥰

één maand geleden

Hey allen, wat fijn zo'n groep. Hier 28 april uitgerekend (eigen berekening) en 13 sept echo. Vorige week aardig steken in m'n onderbuik en nu amper nog. Wel licht misselijk maar niet overgeven en aardig gevoelige borsten. Heel spannend om de 1e echo af te wachten..

één maand geleden

Ik ben volgens onze berekeningen 29 april 2025 uitgerekend van ons 5 kindje

één maand geleden

Ik denk 28 april uitgerekend te zijn, 18 sept heb ik de eerste echo 🤩

één maand geleden

Reactie op Kayleigh2105

Ja was even schrikken.. bleek 1 vruchtje in de baarmoeder en 1 buiten de ba ...
Wat heftig voor je! Sterkte… Fijn dat je er op tijd bij was en de echo er goed uit zag. Ik hoop dat je je naar omstandigheden goed voelt.

één maand geleden

Hoi allemaal, Ik ben 27 april uitgerekend 😊

één maand geleden

Reactie op Joniiii

Hier 29 april uitgerekend van ons eerste kindje. In april helaas ook een vr ...
Oh spannend! Bij mij staat ook 29 april uitgerekend. Ook van ons eerste kindje! Wanneer heb jij de eerste echo?

één maand geleden

Reactie op bella 123

Oh spannend! Bij mij staat ook 29 april uitgerekend. Ook van ons eerste kin ...
Haha staat letterlijk in het berichtje. 😜 Nog 8 dagen, kan niet wachten!

één maand geleden

Wat leuk om hier jullie verhalen te lezen! Hier 7 weken zwanger van de 3e. Volgens mij 24 april uitgerekend, past net niet binnen het topic maar voor de 24e zie ik geen topic ☺️ Volgens mij is eind april een populaire beval-periode haha. De verloskundigenpraktijk waar ik heen wilde zit voor die termijn al helemaal vol en heeft een opnamestop ingelast.

één maand geleden

Oh en al een vroege echo gehad met 6 weken en een kloppend hartje gezien ❤️

één maand geleden

Eerste echo gehad en een mooi hartje, ik dacht 8+2 te zijn maar nu 8+6 gemeten. Dan zou het 24-4 worden maar volgende week de termijn echo dan weten we definitief

25 dagen geleden

Vandaag termijn echo gehad en uitgerekend voor 25-4-25

10 dagen geleden

Zwanger van de eerste, vind heel mooi maar ook spannend allemaal. 30ste uitgerekend! Nu 11 + 4 weken zwanger

9 dagen geleden

27 april! 👋🏻