216 Reacties

2 maanden geleden

Hi dames wat leuk. Ik ben zwanger geraakt na onze tweede IUI poging we zijn nu 4+2 en als het goed is volgens ap dan uitgerekend op 10 april ❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Is het misschien een idee om een Whatsapp groepje te beginnen?😊
Super leuk!

2 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 10 april van mijn tweede kindje ik heb al een zoontje van 2,5! 27 aug hebben wij de eerste echo gepland staan

2 maanden geleden

Voor iedereen die in de Whatsapp groep wil, voeg me toe als vriend en stuur me een privébericht met je telefoonnummer✨

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Voor iedereen die in de Whatsapp groep wil, voeg me toe als vriend en stuur ...
Hoe stuur ik je een privé bericht ?

2 maanden geleden

Reactie op m jeslinjoane

Leuk idee Romy!
Je kan me toevoegen als vriend en via een berichtje je nummer sturen!😊

2 maanden geleden

Reactie op R.Roode

Ja mee eens!
Je kan me toevoegen als vriend en via een berichtje je nummer sturen!😊

2 maanden geleden

Ik ben echt een oelewapper🤣 ik heb dus verkeerde datum aangehouden ik ben 10april uitgerekend 🥺🤣😅

2 maanden geleden

Hi dames! Hopelijk mag ik me in dit groepje voegen! Ik twijfel nog heel erg over de intensiteit van de testen, maar als alles goed blijft gaan ben ik 12 april uitgerekend van ons 3e kindje. Onze tweeling wordt in september 3.

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Hi dames! Hopelijk mag ik me in dit groepje voegen! Ik twijfel nog heel erg ...
Hier een foto van mijn testen. Nog heel spannend dus 🍀

2 maanden geleden

Uitgerekend op 14 april (which is also my birthday, haha) kindje nr 1

2 maanden geleden

Reactie op twinmommy2B

Hier een foto van mijn testen. Nog heel spannend dus 🍀
Heyyy hoezo twijfel je ? Duidelijke testen toch?? Niet iedereen heel knal testen hoor. ❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Je kan me toevoegen als vriend en via een berichtje je nummer sturen!😊
Berichtje gestuurd! Leuk een whatsapp groepje. Praat toch even makkelijker

2 maanden geleden

Ik zou het leuk vinden als ik me bij dit groepje mag voegen!

2 maanden geleden

Hi!👋🏼 Ik voeg mij ook graag toe aan dit groepje! Volgens mijn berekeningen ben ik ook uitgerekend op 11 april! Zwanger van mijn 2e kindje als alles goed mag gaan🥰

2 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan. Uitgerekend op 11april van ons 2e kindje

2 maanden geleden

Ik sluit me ook aan, rond 11 april uitgerekend waarschijnlijk

2 maanden geleden

Ik zit ook in het groepje 1-7 april, maar werkelijk geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Zwanger van ons 5de kindje, voor nu 7 april maar heb tot nu toe altijd overtijd gelopen dus.. haha

2 maanden geleden

Ik meld mij ook graag, ben geen actieve poster maar vind het wel leuk om mee te lezen en soms te reageren. Ik ben zwanger van de eerste iui poging en voor nu uitgerekend op 11 april zoals meer dames zag ik 😁 Dit is ons eerste kindje maar niet de eerste zwangerschap. 1 missed abortion met 11 weken gehad en 1 biochemische zwangerschap. Tussen die laatste miskraam en nu zit 1 jaar en 9 maanden, vandaar het fertiliteitstraject.

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Heyyy hoezo twijfel je ? Duidelijke testen toch?? Niet iedereen heel knal t ...
Omdat ze niet mooi oplopen :( nog steeds niet ongesteld dus ik maak mezelf helemaal gek