Hoi allemaal,
Zoals het nu lijkt ben ik uitgerekend van mijn tweede kindje op 11 april. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad en kom voor kindje nr 2 uit een fertiliteitstraject. (Ovaleap + ovitrelle)
Het lijkt mij leuk om in een klein groepje verder te kletsen. Dus ik zou zeggen: klets lekker mee 🤗
Hi dames! Hopelijk mag ik me in dit groepje voegen! Ik twijfel nog heel erg over de intensiteit van de testen, maar als alles goed blijft gaan ben ik 12 april uitgerekend van ons 3e kindje. Onze tweeling wordt in september 3.
Hi!👋🏼
Ik voeg mij ook graag toe aan dit groepje! Volgens mijn berekeningen ben ik ook uitgerekend op 11 april! Zwanger van mijn 2e kindje als alles goed mag gaan🥰
Ik zit ook in het groepje 1-7 april, maar werkelijk geen idee wanneer ik uitgerekend ben. Zwanger van ons 5de kindje, voor nu 7 april maar heb tot nu toe altijd overtijd gelopen dus.. haha
Ik meld mij ook graag, ben geen actieve poster maar vind het wel leuk om mee te lezen en soms te reageren. Ik ben zwanger van de eerste iui poging en voor nu uitgerekend op 11 april zoals meer dames zag ik 😁 Dit is ons eerste kindje maar niet de eerste zwangerschap. 1 missed abortion met 11 weken gehad en 1 biochemische zwangerschap. Tussen die laatste miskraam en nu zit 1 jaar en 9 maanden, vandaar het fertiliteitstraject.