216 Reacties

2 maanden geleden

Ik meld mij ook graag aan! 🙋🏼‍♀️ Vanochtend gesproken met de verloskundige praktijk! Die gaven aan 10-12 april als uitgerekende datum! Dit is ons eerste kindje! Dus super spannend allemaal. 26 augustus eerste echo! nu hopen dat de dagen snel voorbij gaan!

2 maanden geleden

12 april uitgerekend van ons eerste kindje na de eerste poging IVF

2 maanden geleden

Reactie op vimn21

Ik meld mij ook graag aan! 🙋🏼‍♀️ Vanochtend gesproken met de verloskundig ...
Leuk ik heb ook de eerste echo op 26 augustus!

2 maanden geleden

Reactie op Christadk

Leuk ik heb ook de eerste echo op 26 augustus!
Wat leuk ik ook😍

2 maanden geleden

Reactie op Christadk

Leuk ik heb ook de eerste echo op 26 augustus!
Wat leuk! Ben benieuwd voor mijn gevoel duurt het nog heeel lang

2 maanden geleden

Reactie op vimn21

Wat leuk! Ben benieuwd voor mijn gevoel duurt het nog heeel lang
Ja dat gevoel heb ik ook. Ik zou wel door willen spoelen naar de termijn echo gezien dat vorige keer bij ons slecht nieuws was. Maarja geduld hebben..

2 maanden geleden

Ik sluit me alvast hierbij aan, vanochtend een positieve test. Na mijn eigen berekening ben ik ongeveer uitgerekend op 13 april.

2 maanden geleden

Hi allemaal! Bijna een week geleden testte ik positief. Het is mijn eerste dus het is echt heel spannend allemaal. 4 september heb ik de echo op de planning staan en ik ben 10 april uitgerekend. ☺️ leuk dat hier een kletsgroepje is!

2 maanden geleden

Hoihoi, vrijdag kwamen wij er achter dat ik ook zwanger ben, zo ontzettend blij! Ik merk alleen dat ik de telling heel lastig vind. Wat houden jullie aan? Eerste dag laatste menstruati?

2 maanden geleden

Reactie op Sabje_1990

Hoihoi, vrijdag kwamen wij er achter dat ik ook zwanger ben, zo ontzettend ...
Ik hou inderdaad 1e dag van laatste menstruatie aan🤗

2 maanden geleden

Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zijn? Bij mij weten alleen mijn verloofde en ik het nog, maar ik weet niet hoe lang ik het nog kan verbergen… ik ben altijd heel open en eerlijk over alles dus dit voelt echt als een groot geheim om zo lang bij me te dragen haha

2 maanden geleden

Reactie op moya26

Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zi ...
Bij mij weten, naast mijn man en mij, 2 beste vriendinnen het en een klein aantal familie leden. De rest krijgt het te horen na de 12 weken

2 maanden geleden

Reactie op moya26

Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zi ...
Ik wil het niet vertellen tot na de 13-weken echo, vorige keer hadden we het eerder vertelt omdat ik zo ziek was..

2 maanden geleden

Ik sluit even hieraan! Zaterdag een positieve test (1-2) weken en 14 april uitgerekend (4+2 vandaag). 30 augustus pas de eerste echo…

2 maanden geleden

Hoi allemaal, Zoals nu bekend is uitgerekend 15 april. 30 augustus eerste echo. Dus nog heel vroeg in de zwangerschap, maar merk heel veel symptomen🥰

2 maanden geleden

Heeey! Ik ben er vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben🥳 Super blij…! Na mijn miskraam (7 weken) van afgelopen maart vind ik het wel allemaal erg spannend. Maar goede hoop! 10-14 april uitgerekend, door mijn onregelmatige cyclus neem ik het even ruim:) Leuk om jullie te spreken en volgen in dit groepje. Groetjes, Daphne

2 maanden geleden

Ik weet sinds ruim anderhalve week dat ik zwanger ben. Vorige maand een vroege miskraam gehad, dus het is natuurlijk spannend, maar het voelt ook anders en ‘steviger’ deze keer. Ik ben rond 9 april uitgerekend. Begin september heb ik de eerste echo. Ik klets graag mee!

2 maanden geleden

Wat leuk! Wij ook op 11 april volgens een site. 28 aug eerste echo.. wij zijn nu voor de 3e keer zwanger in 10 jaar ICSI Helaas hebben de vorige 2 keer niet door mogen zetten.. ik ben benieuwd hoe het mag lopen… 😁

2 maanden geleden

Reactie op moya26

Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zi ...
Bij mijn eerste hebben wij het met bijna 13 weken verteld aan iedereen inclusief ouders. Niemand wist het tot die tijd, alleen mijn man en ik. Dat voelde zo goed! Dit keer ga ik het wel eerder zeggen, mocht alles goed gaan. Ben vandaag, volgens mijn eigen berekening, nog maar 3.4 weekjes. Dus heel pril haha.

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Wat leuk! Wij ook op 11 april volgens een site. 28 aug eerste echo.. wij z ...
Wauw wat een lang traject zeg. Ik hoop echt voor jou dat dit jullie wondertje mag zijn!