216 Reacties
3 maanden geleden
Hoihoi, vrijdag kwamen wij er achter dat ik ook zwanger ben, zo ontzettend blij! Ik merk alleen dat ik de telling heel lastig vind. Wat houden jullie aan? Eerste dag laatste menstruati?
3 maanden geleden
Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zijn? Bij mij weten alleen mijn verloofde en ik het nog, maar ik weet niet hoe lang ik het nog kan verbergen… ik ben altijd heel open en eerlijk over alles dus dit voelt echt als een groot geheim om zo lang bij me te dragen haha
3 maanden geleden
Reactie op Moyana
Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zi ...
Bij mij weten, naast mijn man en mij, 2 beste vriendinnen het en een klein aantal familie leden. De rest krijgt het te horen na de 12 weken
3 maanden geleden
Heeey!
Ik ben er vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben🥳 Super blij…! Na mijn miskraam (7 weken) van afgelopen maart vind ik het wel allemaal erg spannend. Maar goede hoop! 10-14 april uitgerekend, door mijn onregelmatige cyclus neem ik het even ruim:)
Leuk om jullie te spreken en volgen in dit groepje. Groetjes, Daphne
3 maanden geleden
Ik weet sinds ruim anderhalve week dat ik zwanger ben. Vorige maand een vroege miskraam gehad, dus het is natuurlijk spannend, maar het voelt ook anders en ‘steviger’ deze keer. Ik ben rond 9 april uitgerekend. Begin september heb ik de eerste echo. Ik klets graag mee!
3 maanden geleden
Wat leuk! Wij ook op 11 april volgens een site. 28 aug eerste echo..
wij zijn nu voor de 3e keer zwanger in 10 jaar ICSI
Helaas hebben de vorige 2 keer niet door mogen zetten..
ik ben benieuwd hoe het mag lopen… 😁
3 maanden geleden
Reactie op Moyana
Hebben jullie eigenlijk al verteld aan anderen dat jullie in verwachting zi ...
Bij mijn eerste hebben wij het met bijna 13 weken verteld aan iedereen inclusief ouders. Niemand wist het tot die tijd, alleen mijn man en ik. Dat voelde zo goed!
Dit keer ga ik het wel eerder zeggen, mocht alles goed gaan. Ben vandaag, volgens mijn eigen berekening, nog maar 3.4 weekjes. Dus heel pril haha.