216 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Wij vanochtend een positieve test in onze handen voor ons eerste kindje. Voor nu lijkt de uitgerekende datum 12 april. Wat een rollercoaster! Kan niet wachten op de eerste echo

2 maanden geleden

Reactie op EJ9797

Gefeliciteerd allemaal! Wij vanochtend een positieve test in onze handen vo ...
Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Ik sluit ook aan, gefeliciteerd iedereen! Vandaag 4+3 weken zwanger na een IUI behandeling. Eerste echo op 26 augustus in de kliniek. Erg spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ik sluit ook aan, gefeliciteerd iedereen! Vandaag 4+3 weken zwanger na een ...
Aah gefeliciteerd! Dan lopen wij redelijk gelijk, ik ben als het goed is 4+4 vandaag🥹🥰

2 maanden geleden

Ik volgens m’n eigen berekening 10 april en 2e kindje ❤️

2 maanden geleden

Hier vandaag een bloeding, denk dat het misgaat helaas

2 maanden geleden

Hello ladies, Vandaag 4 weken + 6 dagen. Bloedtest gedaan en HGC zat goed. Maar, gezien de zomerperiode veel feestjes ga ik de zwangerschap moeilijk kunnen verbergen. Vorige week vroeg mijn stiefmama al of ik zwanger was (gezien ik geen wijn meer drink). Mijn partner zou het graag aan naast familie willen vertellen, met de boodschap dat we zelf nog geen echo hebben en ze dus discreet moeten blijven. Gezien ik het niet ga kunnen verstoppen, lijkt me dat ook de beste optie. Hoe dan ook zullen dat ook de personen zijn die we nodig zouden hebben in moeilijke tijden... Toch blijf ik met een raar gevoel achter... Maar ik denk eerder dat dit de angst om te vertellen dat het mis is gelopen. Is er nog iemand die het al verteld heeft of van zin is om het te vertellen?

2 maanden geleden

Ook ik sluit aan! Leuk dat het groepje wat kleiner gehouden word, zo is het overzichtelijker haha! GEFELICITEERD IEDEREEN! ❤️ Gisteren had ik een positieve test! Ik zou nu ongeveer 5 weken moeten zijn en mijn uitgerekende datum zou rond 10/4 zijn.. Ik ben 27 jaar en heb al 2 zoontjes, een van 4 en een van 2 🩵 Ik wilde altijd al 3 kinderen dus ik ga hier extra van genieten.. ben heel benieuwd hoe deze zwangerschap zich gaat vorderen 🥹 Momenteel alleen last van een opzette onderbuik en menstruatiekrampen..

2 maanden geleden

Reactie op bemyguest1990

Hello ladies, Vandaag 4 weken + 6 dagen. Bloedtest gedaan en HGC zat goed. ...
Wij hebben het ook verteld aan ouders en zusje. De vorige 2 keer kwam het af en hebben we hierdoor juist heel veel steun gehad. Ik ben nu ook voorzichtig. De rest kun je vertellen dat je probeert zwanger te worden en daarom op je levensstijl let

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Wij hebben het ook verteld aan ouders en zusje. De vorige 2 keer kwam het a ...
Normaal ging ik eind aug naar de gynaecoloog. Ze belde echter met te zeggen dat ze eerder op vakantie gaat en kan dus pas begin september gaan... Nog 4 weken pffff wat een stress Heb zoveel bang voor wat er zou kunnen gebeuren...

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Wij hebben het ook verteld aan ouders en zusje. De vorige 2 keer kwam het a ...
Uiteraard ook heel veel succes voor jou 🍀

2 maanden geleden

Reactie op moya26

Hi allemaal! Bijna een week geleden testte ik positief. Het is mijn eerste ...
Idem hier!! 4 september echo 11/04 uitgerekend volgens internet 😅 Zo spannend.. Wij gaan het volgende week al aan de ouders vertellen...

2 maanden geleden

Reactie op ddkrs

Heeey! Ik ben er vrijdag achtergekomen dat ik zwanger ben🥳 Super blij…! N ...
Hallo! Nou wat toevallig! Hier ook een mk met 7 weken in maart. Onregelmatige cyclus daarna en nu ook rond 12-14 april uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Hopen dat nu alles goed gaat🤞

2 maanden geleden

Volgens interner 13 april ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Inge026

Hallo! Nou wat toevallig! Hier ook een mk met 7 weken in maart. Onregelmat ...
Hi Inge, wat toevallig & Spannend maar positive vibes :) 🤞🏻🫶 voel je verder goed? Al afspraak voor eerste echo?

2 maanden geleden

Hi! Ik ben op 10-4-25 uitgerekend van ons tweede kindje. Zo’n bijzonder en ongrijpbaar gevoel weer zwanger te mogen zijn. 🫶

2 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit hier ook aan! Inmiddels 4+5 zwanger van ons 1e kindje. Volgens eigen berekening 13 april uitgerekend. 29 augustus de 1e echo! Super spannend ! 🍀🤞🏼

2 maanden geleden

Ik waarschijnlijk 13 april uitgerekend, de trouwdag van mijn ouders 🥰

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben uitgerekend op 13 april. Na 3 miskramen hoop ik dat deze lekker blijft plakken!

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en volgens mijn berekeningen zou ik op 13 april uitgerekend zijn van ons tweede kindje (heb een dochter van 2). Hopen dat deze 🌈 blijft plakken ❤️🙏🏼