216 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Super leuk!
Leuk!

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik heb een poging gedaan om een groep aan te maken op Whatsapp. Hopelijk lukt het degenen die willen om via deze link in de groep te komen: https://chat.whatsapp.com/LZuFLNfdUCJ1XsUDNFqWix

2 maanden geleden

Reactie op ddkrs

Hi Inge, wat toevallig & Spannend maar positive vibes :) 🤞🏻🫶 voel j ...
Nou he! Ja zeker, heb dus op gevoelige borsten na nergens last van. Voel jij je verder goed? Wij hebben nog geen echo ingepland, moet ook de verloskundige nog mailen. Maar wacht hier denk ik nog even weekje mee. Jij al een echo gepland?

2 maanden geleden

Reactie op StevieA

12 april uitgerekend van ons eerste kindje na de eerste poging IVF
Wat leuk! Wij verwachten ook ons eerste kindje op 12 april na eerste poging ivf :) super spannend! Zijn jullie lang bezig geweest?

2 maanden geleden

Hoi hoi, nadat ik mijn paar dagen niet lekker voelde. Gisteravond getest en zag gelijk 2 strepen. Volgens de app ben ik uitgerekend op 13 april. Dit wordt onze derde kind. Ik vind het super spannend om dit weer te mogen meemaken🥰🥹

2 maanden geleden

Reactie op Inge026

Nou he! Ja zeker, heb dus op gevoelige borsten na nergens last van. Voel ji ...
Hi Inge, jaa voel mij verder prima, met vlagen wel beetje misselijk soms en indd ook gevoelige borsten & lig ‘s nachts wakker wat er schijnbaar ook bij kan horen. Had ik de vorige keer ook. Ik heb een echo 16 aug, ga erna op vakantie en mocht ervoor komen. Wel met waarschuwing dat er kans is dat nog erg klein is. Fijn weekend 🌞

2 maanden geleden

Reactie op Brittk28

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit hier ook aan! Inmiddels 4+5 zwanger van o ...
Dat heb ik op 12 april! Hoezo toevallig?😊

2 maanden geleden

14 april uitgerekend hier!

2 maanden geleden

Vandaag 5 weekjes zwanger, voor nu uitgerekende datum is 14 april🥰 Ik merk dat ik het spannend vind dat ik nu nog geen kwaaltjes heb terwijl ik mijn vorige zwangerschap in Maart al snel heeel misselijk, moe en last van alle geuren had. Toen bleek met de eerste echo dat het hartje gestopt was met kloppen bij 9 weken😔 3 september hebben we onze eerste echo, spannend maar kijk er ook naar uit om ons wondertje voot het eerst te gaan zien♥️ Fijne zwangerschap allemaal!

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben 8 april uitgerekend. Ik ben zwanger van ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Reactie op bemyguest1990

Hello ladies, Vandaag 4 weken + 6 dagen. Bloedtest gedaan en HGC zat goed. ...
Hoi, ik heb het wel aan mijn ouders verteld. Afgelopen weekend ging ik met vriendinnen weg. Daar kon ik het niet verbergen, omdat ik normaal hou van een wijntje en nu ook veel niet mag eten.

2 maanden geleden

13 april eerste kindje! 🥰

2 maanden geleden

Hoi! Zoals het nu lijkt ben ik 12 april uitgerekend van ons 2e kindje. Nu rond de 5+4 zwanger 😍

2 maanden geleden

Hier nu als uitgetelde datum 9 april! Zwanger van ons tweede kindje

2 maanden geleden

Toevallig hier ook dames last van regelmatig buikkrampen en verdwijnt ook weer snel binnen 15 min? Geen bloeding of iets… Wel ook met vlagen misselijk… Hoor graag hoe jullie je voelen :)

2 maanden geleden

Reactie op ddkrs

Toevallig hier ook dames last van regelmatig buikkrampen en verdwijnt ook w ...
Ja heel herkenbaar.. in het begin meer krampen en nu af en toe en merk vooral als ik einde dag heel moe ben. Misselijk met vlagen en meestal getrickerd door een vieze geur 😅

2 maanden geleden

Reactie op bemyguest1990

Hello ladies, Vandaag 4 weken + 6 dagen. Bloedtest gedaan en HGC zat goed. ...
Wij hebben het de naaste familie (ouders broer/zus) verteld. Ook omdat ik het niet kan verbergen (idd ook omdat ik dan niet meer drink), maar ook in het geval wat als.. natuurlijk nog heel pril, maar dat goed aangegeven en ook dat we later pas anderen willen vertellen. Maakt het wat spannend zo vroeg, maar voelt toch wel ook bijzonder om het te kunnen delen

2 maanden geleden

Hoi, 👋🏻 ik 13 april 2025 uitgerekend, zit nu op ongeveer 5+3. Het wordt ons eerste kindje.

2 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Hier vandaag een bloeding, denk dat het misgaat helaas
Heb je al uitsluitsel?

2 maanden geleden

Daisy0211 ik ben naar het profiel van oumabd gegaan en daar heeft ze wat berichten over de miskraam staan.