216 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op daisy0211

Heb je al uitsluitsel?
Ik lees soms nog mee, ja de dag van de echo zag ze dat het dichtbij de uitgang lag, het leek een dreigende miskraam. Ook de hoeveelheid bloed was veel in haar ogen, dezelfde dag is alles eruit gekomen.. dus ik ben niet meer zwanger helaas.

2 maanden geleden

Reactie op vimn21

Ik meld mij ook graag aan! 🙋🏼‍♀️ Vanochtend gesproken met de verloskundig ...
Wat leuk! Wij ook ons eerste kindje en ook de echo 26 augustus 😊

2 maanden geleden

Reactie op sannemangelaars

Wat leuk! Wij ook ons eerste kindje en ook de echo 26 augustus 😊
Voor mij ook eerste echo op 26 aug! 2e kindje 🥰 spannende dag ;)

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Voor mij ook eerste echo op 26 aug! 2e kindje 🥰 spannende dag ;)
Ja mega spannend! Zo onzeker allemaal nu 🤭

2 maanden geleden

Hebben jullie al kwaaltjes?🙈

2 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Ik lees soms nog mee, ja de dag van de echo zag ze dat het dichtbij de uitg ...
Ach wat verdrietig, heel veel sterrke!♥️

2 maanden geleden

Reactie op WiebeWens24

Hebben jullie al kwaaltjes?🙈
Op af en toe wat gevoelige borsten na, gelukkig nog nergens last van. 12 april uitgerekend van ons 2e kindje 😊 Bij mijn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd al enorm misselijk en ziek, dus fijn dat het nu even rustig is nog 😉

2 maanden geleden

Reactie op WiebeWens24

Hebben jullie al kwaaltjes?🙈
Heel klein beetje misselijk. En ik slaap niet zo top maar geen idee of dat een kwaaltje is of door het weer komt haha

2 maanden geleden

Reactie op WiebeWens24

Hebben jullie al kwaaltjes?🙈
Pff ja helaas wel..misselijk, gevoelige borsten, slecht slapen, veel plassen. Zolang ik mij rustig houd qua beweging voel ik me wel oke maar anders voel ik me echt zwaar beroerd. Kan ook niet werken op het moment helaas. Maarja alles voor een goed doel. Bij mijn eerste zwangerschap had ik amper klachten en dat werd ook een miskraam met 10 weken..

2 maanden geleden

Hoi! Gisteren de eerste echo gehad en bleek ik 6 dagen minder ver in de zwangerschap te zijn dan gedacht, dus sluit ik mij aan bij deze groep! 11 april uitgerekend en een prachtig kloppend hartje gezien. Het slaat nergens op, maar mijn grote droom is een kindje krijgen in de maand april, dus ben heel erg blij. Enorme moeheid en constant misselijk is standaard sinds een week. En vind ik het zo bijzonder dat ons klein meisje grote zus wordt 🩷

2 maanden geleden

Hoi allemaal, volgens mijn laatste menstruatie ben ik 10 april uitgerekend, maar ik denk dat het eerder 12/13 april zal zijn. Het zal ons derde kindje worden. Ik vind het toch wel weer heel spannend. Merk dat ik iedere keer meer bewust ben dat het een wonder is als alles goed mag gaan. Zeker nu we al gezegend zijn met 2 gezonde kinderen (jongen en meisje), is het extra spannend hoe het nu zal gaan. 2 september hebben we onze eerste echo. Ik voel me eigenlijk helemaal prima. Beetje opgeblazen gevoel, maar dat is alles.

2 maanden geleden

Voorlopig op 14 april uitgerekend! Mijn eerste is net 3 jaar geworden!

2 maanden geleden

Hier voorlopig uitgerekend op 13 april. Kom zelf ook uit fertiliteitstraject (gonal f + ovitrelle) Eerste echo bij de ziekenhuispoli 26-8, heel spannend!! Nu laatste paar dagen veel last van kramp. Ik heb het idee van mn darmen want mn buik is aardig overstuur, maar de pijn zit voornamelijk helemaal laag bij mn schaambot en mn onderrug. Sinds gister met vlagen echt mega pijnlijk, dus dat baart me wel beetje zorgen 🤯

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Je kan me toevoegen als vriend en via een berichtje je nummer sturen!😊
Heb je toegevoegd! :)

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Hier voorlopig uitgerekend op 13 april. Kom zelf ook uit fertiliteitstrajec ...
Herkenbaar die krampen! Heb het ook precies rond mn schaambot. Het voelt alsof er druk op staat en het geen weg kan. Kan het anders niet uitleggen. Echt pijn doet het niet, maar voelt wel vervelend. Vermoeden van mij is ook dat het mijn darmen zijn.

2 maanden geleden

Reactie op surrogaat

Hier voorlopig uitgerekend op 13 april. Kom zelf ook uit fertiliteitstrajec ...
Leuk dat je hier gaat mee schrijven!! 🤗🤗 Ik ben 11 april uitgerekend zoals het nu lijkt. Misschien last van groeipijn of je darmen?

2 maanden geleden

Reactie op EJ9797

Hi allemaal! Ik heb een poging gedaan om een groep aan te maken op Whatsapp ...
Nog even een reminder voor iedereen dat je via deze link deel kan nemen aan de groepsapp!

2 maanden geleden

Als het goed is ben ik of 11 of 12 april uitgerekend. Mijn cyclussen zijn altijd of 28 of 29 dagen. Ben benieuwd wat de termijnecho uiteindelijk zal aangeven. 😊

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben uitgerekend op 13042025. En heb mijn 1ste echo op de 27ste van deze maand. Het is mijn 1ste kindje ,ik vind het heel spannend wat er allemaal op mij af gaat komen . Ik ervaar gelukkig nog niet zoveel kwaaltjes.

2 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 10 april van me tweede kindje . Op 15 augustus met 6 weken een kloppend hartje gezien