216 Reacties

2 maanden geleden

dit waren mijn testen 2 weken geleden ik ben vandaag 7 weken zwanger en ik heb 2 september pas mijn eerste echo ik ben zo bang dat het niet goed zit of dat het hartje niet klopt

2 maanden geleden

Wij zijn uitgerekend 12 april van ons 4de babytje.

2 maanden geleden

Reactie op danielle200611

ik ben vandaag ook 7 weken en ook 10 april uitgerekend:)
Ik ook 🤭

één maand geleden

Heyy, ik sluit me graag aan! Ik ben 19 jaar en nu 7w2d zwanger van mijn eerste kindje. Ik was volgens eigen berekening 6 april uitgerekend maar de verloskundige denkt 12 april. 13 september weten we de exacte uitreken datum!🤍

één maand geleden

Ik ben volgens de officiële berekening 14 april uitgerekend, zwanger van ons eerste kindje 7 weken vandaag. Vandaag eerste echo gehad en kloppend hartje gezien ❤️🙏🫶🏻 alles zag er goed uit

één maand geleden

Reactie op xromy1995

Is het misschien een idee om een Whatsapp groepje te beginnen?😊
Erg leuk!!

één maand geleden

Hoi. Ik ben Saskia, 30 jaar en voor nu uitgerekend op 4 april van ons eerste kindje 🥰🙏

één maand geleden

Reactie op Saskia16101993

Hoi. Ik ben Saskia, 30 jaar en voor nu uitgerekend op 4 april van ons eerst ...
Volgensmij is daar een ander kletsgroeoje van ik denk dat die 1 tm 7 april heet ofzo😃😃

één maand geleden

Oeh ik heb vrijdag de echo, vind het zo spannend… ik heb nu een paar dagen al veel minder symptomen, hoop dat dat niets vervelends betekent

één maand geleden

Ik sluit bij jullie aan 🤗 vandaag echo gehad en meting kwam voor nu uit op 7+4 dus uitgerekende datum 11-4-25 🥰 Wij hebben al 2 kindjes van 4 (bijna 5) en 1,5

één maand geleden

Ik heb vanavond echo gehad. Nu 7 weken en 3 dagen. Nu van 4e kindje. Onverwachts deze zwangerschap, maar zo blij mee!

één maand geleden

Gisteren tweede echo gehad ivm bloedverlies vroeg in de zwangerschap. Eerste echo was nog een beetje onduidelijk en werd teruggezet, nu weer 3 dagen vooruit gelukkig. Uitgerekende datum voor nu is 13 april 2025!🤍

één maand geleden

Reactie op E1797

Oh meen je niet, wat toevallig haha. Hopelijk bij jou ook alles goed
Hoe ging jouw echo? Bij ons alles goed en ‘volgens het boekje’!😍

één maand geleden

Hoii ik ben als het klopt 10 april uitgerekend van mijn eerste!😊

één maand geleden

Reactie op Nathalie1302

10 april, 2e kindje
Ik ook 10 april, 1e kindje

één maand geleden

Vandaag goede echo gehad 😀 13 april uitgerekend

één maand geleden

Hi! Ik ben 9 april uitgerekend van ons 2e kindje. Ik merk dat ik dit keer veeeeeeel hormonaler/misselijker ben dan bij ons zoontje.🥴 Wanneer en hoe vertellen jullie het dat je zwanger bent aan familie etc? 2 vriendinnen van mij en 2 vrienden van mijn man weten het al wel, verder nog niemand.

één maand geleden

Ik ben (zoals het nu staat) 10 april 2025 uitgerekend! Afgelopen donderdag de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien op de echo. Enorme oplichting! Gezien de miskraam van afgelopen maart.

één maand geleden

Hi allemaal, ik sluit graag aan! Zat eerst in de andere groep, maar ben een paar dagen teruggezet tijdens de vorige echo. Nu 8+2, dus voorlopig uitgerekend op 10 april 2025 🍀 24 september de termijnecho, dan weten we het zeker!

één maand geleden

Reactie op laurianne

Hi allemaal, ik sluit graag aan! Zat eerst in de andere groep, maar ben een ...
ik ben ook 8+2 vandaag ook 10 april uitgerekend:)