26 Reacties

Hey 😊 hier ook in april uitgerekend. Deze app heeft een fijn afvinklijstje die ik gebruik. Onderaan kan je van tabblad switchen, daar staat die bij een van de tabbladen tussen. Ben vanaf het begin wat spulletjes aan het verzamelen, beetje bij beetje, dan voelt het minder stressvol. Uiteindelijk is het best te doen als je iedere week 1 keer wat dingetjes besteld/koopt. Zo heb ik 1 keer een bestelling gedaan bij een drogist voor alle verzorgingsproducten, daarna een weekje bezig geweest met meubels (via marktplaats) enzovoorts. Het is denk ik gewoon een kwestie van beginnen. Niet meteen alles in een keer, maar rustig aan! Komt vast helemaal goed 😊 Ik ga de laatste 2 maandjes pas echt nadenken en regelen voor de bevalling. Dan ben ik daar weer aantoe.
Op deze formum staat ook een uitzet lijst

vorig jaar

Jaa ik vond het te vroeg om al spullen te kopen ben zo gevoelig door de zwangerschap dat ik denk nee ik wacht er nog ff mee tot dat ik de 20 weken voorbij ben nou 20 weken en de stress is begonnen🫢🙈

vorig jaar

Reactie op Marcellavansantvliet

Op deze formum staat ook een uitzet lijst
Dankjewel

Reactie op Ikkeee💕

Jaa ik vond het te vroeg om al spullen te kopen ben zo gevoelig door de zwa ...
Misschien helpt het om een planning te maken? Deze week verzorgingsproducten, volgende week kinderkamertje etc. En je mag best de makkelijkste weg kiezen en gewoon alles online bestellen. Dan ben je zo klaar iedere week 😊 het voelt vaak als meer moeite dan het daadwerkelijk is

vorig jaar

Gefeliciteerd! Ik ben 13 april uitgerekend en ook eerste kindje… ontzettend spannend! Suggesties voor een kinderwagen of draagzak. Mijn hoofd maakt overuren met wat ik allemaal nodig heb 😅😅

Reactie op Nadineeee

Gefeliciteerd! Ik ben 13 april uitgerekend en ook eerste kindje… ontzetten ...
Ik was voor een draagzak aan het kijken en kreeg toen de tip van een verkoopster, omdat pas te doen als de baby er is! Dus al ie 6 weken is dan te gaan passen. Zodat je ook voelt wat lekker zit. Draagdoek ga ik wel van te voren kopen.

vorig jaar

Wij zijn begonnen met de grote meubels, zoals inrichting babykamer, kinderwagen en badje. Natuurlijk ook kleding tussendoor. Dit wordt begin december geleverd. Dan hebben we ook direct plek om de kleinere spullen op te ruimen.
21 + 5 weken zwanger en uitgerekend op 4 april. Met 17 weken begonnen met inkopen. Wij hebben al wat kleding ingeslagen maatje 50 en 56. Afgelopen weekend een ledikant en commode gehaald van de IKEA. Wij hebben in huis maar 1 slaapkamer en daarom geen aparte slaapkamer voor de baby. Maar dat scheelt weer met inkopen. Afgelopen weekend ook eindelijk een kinderwagen set besteld. Wij richten ons nu vooral op de hoofdzakelijke spullen. Als dat allemaal klaar is gaan we beginnen met verzorgingsproducten, vluchtkoffer etc. Wel heeeel spannend allemaal!🤗

vorig jaar

Hi! Hier 14 april uitgerekend en ook van onze eerste baby 🩷 Wij hebben eind oktober een personal shopping afspraak gehad bij Prenatal en hebben toen de kinderwagen en autostoel alvast gekocht en wat kleine dingetjes zoals 3x een molton voor het ledikantje. Had er nog nooit van gehoord, maar je leert wat bij met zo’n kindje op komst 🤣 als je tijdens deze afspraak meer dan 2000€ uitgeeft krijg je over het totaalbedrag een giftcard van 15% over de totaalwaarde, dus dat is zeker leuk en kunnen we straks weer leuke kleertjes en dekentjes van kopen. Twee weekjes later hebben we bij Bopita online de babykamer besteld (deze hebben we wel eerst in de winkels bekeken natuurlijk :). De meubels komen eind januari binnen vanwege drukte. Had het graag iets eerder gehad want wil heel graag de babykamer gaan inrichten, maar toch nog wat extra weekjes wachten nu. We gaan deze week online nog wat black friday deals scoren zoals een badje, luieremmer, en de babyflesjes en flessenwarmer. En dan zijn we al heel ver met het uitzetlijstje, als je het per dingetje oppakt gaat het vast en zeker wel goed komen en krijg je steeds meer gevoel erbij wat je al hebt en wat je nog moet kopen. Wat bij mij vooral een rustiger gevoel gaf is dat de babykamer meubels besteld zijn en de kinderwagen/autostoeltje, dat zijn toch wel de duurste/grootste aankopen. Veel plezier iig met alle aankopen!🤰🏼

vorig jaar

Reactie op WeldenkendeSterrenbeeld751090

Ik was voor een draagzak aan het kijken en kreeg toen de tip van een verkoo ...
Dat is een goede tip! Er komt namelijk zoveel informatie binnen dat ik de helft weer vergeet 😅

vorig jaar

Reactie op ~ B

Hi! Hier 14 april uitgerekend en ook van onze eerste baby 🩷 Wij hebben ei ...
Kleine tip. Zou niet een hele flesjesset kopen, want het kan zijn dat je baby een bepaalde fles niet goed pakt. Dan is het zonde als je veel flesjes hebt. Zou er 1 (hooguit 2) van een merk kopen en kunt altijd uitbreiden als die fles goed bevalt.

vorig jaar

Hier trouwens 3 april uitgerekend van de tweede, we hebben al een zoontje en weten niet wat het nu wordt 🥰. Zou je idd eerst richten op de grote meubels zoals commode, ledikant, box, badje. Wil je dat het kindje bij jullie op de kamer slaapt dan is een cosleeper bijvoorbeeld fijn. Verder kinderwagen en maxicosi voor in de auto. Daar kan levertijd op zitten dus zou ik ook nu voor kijken. Verder is het heel persoonlijk wat je fijn vindt, bijvoorbeeld een wipper om de baby in te leggen als je aan de eettafel zit. Wij vinden de triptrap met newborn set heel fijn dat de baby bij ons aan tafel kan liggen. Maar kunt er ook voor kiezen om in de box te leggen natuurlijk. Kleertjes nog niet te veel vooruit kopen, want je weet niet hoe snel je kind groeit. Als je nu al maat 62 koopt in zomer kleding en je kind zit daar in de herfst in dan trek je dat allemaal niet aan. Ledikantdekens ook niet nodig als je eerst voor een wieg of cosleeper gaat, want zodra de baby in ledikant gaat slapen dan is dit wss in een slaapzak. Wij hebben deze dekens nooit gebruikt.

vorig jaar

Reactie op Ractac

Hier trouwens 3 april uitgerekend van de tweede, we hebben al een zoontje e ...
Wat goed ik heb je die erbij gezet triptrap voor aan eettafel heel fijn

vorig jaar

Reactie op Ractac

Kleine tip. Zou niet een hele flesjesset kopen, want het kan zijn dat je ba ...
Dankjewelll zal daar ook aan denken

vorig jaar

Reactie op ~ B

Hi! Hier 14 april uitgerekend en ook van onze eerste baby 🩷 Wij hebben ei ...
Als ik dit zo lees krijg ik stress ik ben net klaar met het verbouwen van de babykamer we hebben er een kast in gezet en de rest moet nog allemaal komen

vorig jaar

Wat leuk dames dat we allemaal zo in april Uitgerekend zijn . Ik vind het best spannend hoor maar het is altijd leuk om te weten dat er meerdere dezelfde periode bevallen

vorig jaar

Reactie op Nadineeee

Gefeliciteerd wat leukk. Ik ben 11 april uitgerekend. Ik zelf weet ook niet te kiezen ik denk dat ik ze allebei doe

vorig jaar

Reactie op Ikkeee💕

Als ik dit zo lees krijg ik stress ik ben net klaar met het verbouwen van d ...
Haha nee joh, er is nog tijd zat! Je moet alleen wel een beetje rekening houden met de levertijden van de kinderwagen en overige meubeltjes, de rest is allemaal zo te halen in de winkels, komt goed!

vorig jaar

Reactie op Nadineeee

Wij hebben gekozen voor de Maxi-cosi Fame, hele mooie en handige kinderwagen (vinden wij dan ;). Draagzak gaan we denk ik naar kijken als de kleine er is en we kunnen uitproberen in de winkel, althans dat kan wel toch? 😅