68 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Haha ja exact de dagen lijken soms wel te kruipen haha
Zeg dat 🙈 maandag afspraak bij de verloskundige, zelfs dat duurd me te lang haha

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Precies, ergens voelt het dan niet eerlijk tegenover de baby of je partner. ...
Daar voel ik me ookveel schuldig over ja..

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Eergister een doppler besteld, zodat ik altijd zelf naar het hartje kan gaa ...
Bestaat dat ook ja, ben er zo uit 😅 wat een uitkomst eigenlijk.

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Bestaat dat ook ja, ben er zo uit 😅 wat een uitkomst eigenlijk.
Die bestaan ja voor een klein bedrag kun je ze via vinted kopen of nieuw via bol

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Bestaat dat ook ja, ben er zo uit 😅 wat een uitkomst eigenlijk.
Helemaal met die terrornachtmerries ober miskramen en alles

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Die bestaan ja voor een klein bedrag kun je ze via vinted kopen of nieuw vi ...
Oh leuk zeg! Ik ga er denk ik maar eens naar kijken 😊 als ik het niet ga vergeten 😂

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Helemaal met die terrornachtmerries ober miskramen en alles
Vreselijk 😢 het liefst wil je dan niet meer slapen. Ik heb die nachtmerries nog niet gehad, meer dat mijn kinderen de baby laten vallen als ze het uit het ledikantje willen halen, of over mijn 7 jarige dochter

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Oh leuk zeg! Ik ga er denk ik maar eens naar kijken 😊 als ik het niet ga v ...
Zou ik zeker doen ja=)

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Vreselijk 😢 het liefst wil je dan niet meer slapen. Ik heb die nachtmerrie ...
Begin van de week was ik snachts helemaal panisch wakker geworden helemaal overstuur en alles

7 dagen geleden

Lees veel op de doppler maar dat schijnt ook niet al te best te zijn om dat te gebruiken wat ik ervan heb begrepen. Het is voor mij de reden dan ook om hem niet aan te schaffen.

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Begin van de week was ik snachts helemaal panisch wakker geworden helemaal ...
🥺🥺🥺 wat vreselijk, dan ga je ook niet lekker slapen meer 😢 snap ook niet dat we zulke dromen/nachtmerries krijgen wanneer we zwanger zijn of al kinderen hebben

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

🥺🥺🥺 wat vreselijk, dan ga je ook niet lekker slapen meer 😢 snap ook nie ...
Jaa hormonen ook wel demonen genoemd die razen door mn lichaam heen

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Jaa hormonen ook wel demonen genoemd die razen door mn lichaam heen
Ja die hormonen van ons vrouwen vind ik soms echt waardeloos 😒 en de mannen ons maar aanstellers vinden terwijl het soms zo echt kan voelen

7 dagen geleden

Reactie op Joannekexxx

Heb vorige jaar een miskraam gehad in een vroeg stadium dus ben en blijf to ...
Dat begrijp ik! Ik heb 2 miskramen gehad en nu 13+2 in m'n derde zwangerschap. Blijf het spannend vinden maar voel ook enorm veel vertrouwen dus put daar ook echt kracht uit

7 dagen geleden

Ik kom graag meekletsen hier, nu 13+4 en dus uitgerekend op 13 april van ons eerste kindje. Zijn jullie al aan het kijken voor babykamer spullen enzo? Wij moeten nog een verbouwen in huis, mijn vriend zit nu al een beetje in de stress omdat het eerste trimester al voorbij is.

7 dagen geleden

Reactie op Lizzie090

Ik kom graag meekletsen hier, nu 13+4 en dus uitgerekend op 13 april van on ...
Wat leuk! Ikzelf ben 14+4 morgen. We zijn vooral eerst bezig met het bekijken van de kleuren voor de kamer. We hebben straks nog een extra muur te plaatsen op de grootste slaapkamer zodat de baby ook gewoon een eigen kamer heeft. Natuurlijk brengt het enige stress met zich mee, 9 maanden duren lang maar vliegen eigenlijk zo voorbij. Maar ik geloof dat het vast wel goed gaat komen zowel hier als bij jullie 😊

7 dagen geleden

Reactie op Stefanie32

Wat leuk! Ikzelf ben 14+4 morgen. We zijn vooral eerst bezig met het bekijk ...
Ah wat leuk; dan zitten we dicht bij elkaar qua datum. Is het voor jullie ook de eerste? Wij splitsen de werkkamer op in twee kleinere kamers (dus ook een muurtje plaatsen inderdaad). We gaan dit weekend naar de babypark om inspiratie op te doen, ben benieuwd!

7 dagen geleden

Reactie op Lizzie090

Ah wat leuk; dan zitten we dicht bij elkaar qua datum. Is het voor jullie o ...
Zit inderdaad niet ver van elkaar. Nee het is mijn 3de kindje. Mooie oplossing toch ? Je moet wat als je niet zomaar kunt verhuizen. Oh wat leuk! Ik gebruik nu vooral veel pinterest enzo 😅

6 dagen geleden

Reactie op Lizzie090

Ik kom graag meekletsen hier, nu 13+4 en dus uitgerekend op 13 april van on ...
Leuk!! Ik op 15 april :) Ik ben echter nog helemaal niet met babyspullen bezig. Voelt ergens nog ver weg en niet zo nodig. Lijkt mij ook heel fijn als de baby de eerste tijd bij ons op de kamer slaapt :) Het is ook ons eerste kindje, maar wel m'n derde zwangerschap.

6 dagen geleden

Buik is echt ontpopt tot baby buik🥰🥰