68 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op mamalex

Hier 16 april💞
Ook 16 april!! ❤️

2 dagen geleden

Ik ben 13 april uitgerekend! 🩵🩷Helaas staat sinds een weer bijna al het eten mij tegen. Vooral avondeten, ik moet er gewoon niet aan denken een hap te moeten nemen. Ook mijn ontbijt, normaal kwark met fruit en havermout, gaat er nu echt niet in. Hiervoor nooit echt moeite gehad met eten. Herkennen jullie dit?

2 dagen geleden

Reactie op eliese90

Ook 16 april!! ❤️
Ook 16 april van een tweede! Geniet ervan!

18 uur geleden

Reactie op CharmanteKikker691610

Ik ben 13 april uitgerekend! 🩵🩷Helaas staat sinds een weer bijna al het e ...
Wat leuk we hebben dezelfde datum! Wat rot dat het eten je zo tegen staat; blijft dat gevoel ook als je eenmaal begonnen bent met eten? Ik heb de laatste tijd met het avondeten in specifieke dingen geen zin, maar als ik dan ga eten krijg ik wel honger ofzo 😂

18 uur geleden

14 april uitgerekend van ons 3de kindje 🤎🧸 #4dezwangerschap. . . . Hebben meer vrouwen hier last van? Mijn buik is al mega... Als ik zal zeggen dat ik 30 weken zwanger ben geloven ze het ook nog.. 2 keizersnedes gehad en een littekenbreuk bij mijn 2de keizersnede. ( geen idee of het hier wat mee temaken heb )

18 uur geleden

Reactie op RiaR

14 april uitgerekend van ons 3de kindje 🤎🧸 #4dezwangerschap. . . . He ...
Leuk! Ik ben ook uitgerekend op 14 april! Mijn buik is ook goed zichbaar. Niet alsof ik 30 weken ben maar voor 20 weken kan het best door gaan haha. Is mijn 2e zwangerschap.

17 uur geleden

Reactie op Lizzie090

Wat leuk we hebben dezelfde datum! Wat rot dat het eten je zo tegen staat; ...
Leuk dezelfde datum! Meestal gaat het wel als ik wat eet, maar het staat zo enorm tegen om überhaupt een hap te nemen… ik blijf het wel proberen in de hoop dat het snel weer over gaat haha

15 uur geleden

15 april! 1e kindje 🤍🩵🩷