101 Reacties
25 dagen geleden
Reactie op Joannekexxx
Goed loop al weer richting het 3e trimester, nu 17+3, nog 5 weekjes en 4 ...
Voel me goed zolang ik om de zoveel tijd maar wat eet en drink, nog wel kokhals neigingen van sommige dingen, (container openen, mond spoelen na het tandenpoetsen)
Savonds en snachts last can maagzuur maar verder mag ik echt niet klagen
25 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hoe gaat het met de symptomen nu jullie in de tweede trimester zitten? En h ...
Eindelijk stukke beter. Alleen vermoeid nog en vaker wakker snachts maar als ik na 19.00 niet meer drink lukt t vaak met 1 keer eruit gaan. Kraamzorg na de eerste echo gelijk geregeld ivm de wachttijden.
25 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Moet zeggen dat ik in het eerste trimester ook weinig klachten heb gehad maar voel mij goed. Naast soms wat moeite met ontlasting en pijn in mijn stuit (ga vrijdag naar bekkenfysio) geen klachten.
Net eerste controle gehad met 16+1 en hartje klonk mooi regelmatig 🥰
Kraamzorg geregeld, mijn schoonzusje die kraamverzorgster is 🤗😍
25 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Hier gaat het een stuk beter qua energie/misselijkheid. Alleen enorm veel last van mijn rug/stuitje, inderdaad ook maar even langs de bekkenbodem fysio binnenkort :( hopelijk valt het mee!
25 dagen geleden
Reactie op Saynm98
Moet zeggen dat ik in het eerste trimester ook weinig klachten heb gehad ma ...
Wat fijn dat je bij je schoonzusje terecht kan!
23 dagen geleden
Reactie op Merel9831
Wat leuk, ik ben ook 13 april uitgerekend en wij verwachten ook een meisje ...
Wat grappig, ik ben ook de 13e uitgerekend en wij krijgen ook een meisje!
23 dagen geleden
Hier 16 april! En het wordt onze 2e 🩵 nog meer mensen hier zwanger van een 2e?
23 dagen geleden
Ik lees graag met jullie mee! Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend op 10 april. We verwachten een meisje 🩷
23 dagen geleden
Reactie op Ilseeeee
Wij zijn ook 16 april uitgerekend van onze tweede!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Merk je ook dat deze zwangerschap zoveeeeeeeeel sneller gaat?
23 dagen geleden
Reactie op Ractac
Leuk! Hier ook zwanger van de 2e en 3 april uitgerend, het geslacht weten w ...
Wat spannend! Heb je een onderbuik gevoel? Ons eerste zoontje is van sept 2022! Dus echt een grote broer straks 😊
22 dagen geleden
Reactie op charlieb89
Wat leuk! Gefeliciteerd! Merk je ook dat deze zwangerschap zoveeeeeeeeel sn ...
Het gaat indd voor he gevoel 10 keer zo snel. We zitten nu alweer bijna op de helft 🤭.
Het scheelt natuurlijk enorm dat het niet meer nieuw is, en ons andere kindje zorgt natuurlijk ook voor de nodige afleiding
21 dagen geleden
Reactie op Ractac
Leuk die grote broers! Ben jij ook zo benieuwd hoe die kleine man als broer ...
Jaaa! Ik moest ook wel even wennen hoor, een dochter had me ook prachtig geleken. Maar ben nu zo benieuwd hoe ze het straks samen gaan hebben. Proberen die kleine er ook echt in te betrekken dat die gewoon grote broer wordt! Spannend voor jou en een extra verrassing over paar maanden 😍
21 dagen geleden
Reactie op Ilseeeee
Het gaat indd voor he gevoel 10 keer zo snel. We zitten nu alweer bijna op ...
Jaa precies! Ik ben nu ook echt een stuk rustiger nu dat eerste trimester voorbij is. Maar ook einde dag een stuk meer moe door die dreumes die al rondrent 😂
21 dagen geleden
Reactie op charlieb89
Hier 16 april! En het wordt onze 2e 🩵 nog meer mensen hier zwanger van een ...
Hier ook 16 april van de tweede 😍
19 dagen geleden
6 april uitgerekend van ons allerlaatste cadeautje, mijn 4e kindje. Mijn jongste is van 27 april dit jaar had toen enorm last van maagzuur. Heb nu totaal geen kwaaltjes en zit alweer bijna op de helft. Bizar hoe snel het gaat, kan zelfs nog m'n normale spijkerbroek aan! Had wel verwacht dat me buik nu nog sneller zou groeien