11 Reacties

4 dagen geleden

Feetje dirkje hema

4 dagen geleden

Maxomorra, Duns Sweden, More than a fling, Villervilla -> goedvantoen.nl (hebben paar x per jaar ook flinke uitverkoop!) Ik houd ook erg van Next. Alle merken zijn ook goed te krijgen op Vinted. De kwaliteit is heel erg goed, dus ze kunnen altijd meerdere kindjes mee.

4 dagen geleden

Herkenbaar! Ik zoek ook kleurrijke kleding. C&A, orchestra, la redoute, JBC

4 dagen geleden

Ik shop voor de oudste (21mnd) veel bij de Jola, Zeeman en Hema. Haar eerste kleertjes waren van de Van Asten, daar verkopen ze Feetje en Dirkje. Helaas zijn dit duurdere kleertjes, ik kijk toch naar mijn portemonee. (Mt 50 en 56 was ik toen in totaal €200 kwijt in de uitverkoop)

4 dagen geleden

Wij hebben bijna alles tweedehands. Een allegaartje van kleding! We hebben wat rompers van petit baton, die zijn gekleurd! Zelf maken is heel leuk, maar ik zou er voor de newborn fase niet té veel tijd in stoppen, want 1) ze groeien er zo uit en 2) het wordt zó vaak onder gepoept/spuugt... Al krijg je poepvlekken er perfect uit als ze het in de zon bleekt. Ik zelf brei veel, wol gaat niet zo goed met machine was en handwas heb je echt geen zin in 3x week te doen. Ik heb dus wat vestjes en mutsen en af en toe iets speciaals zoals een tuinbroek. Patronen haal ik van de drops website of ravelry.com Nog een tip voor als je rompers voor de newborn fase zoekt: ga voor overslag rompers!! En overslag shirts. Echt zo veel fijner dan over het hoofd trekken als ze nog zo ieniemienie zijn

4 dagen geleden

Studio Aelbo!

2 dagen geleden

Zeeman heeft soms kleurrijke rompers, daarnaast de Hema ook. Heb zelf nog rompers liggen voor meisjes van dochter april 2023. Voeg me maar toe als je interesse hebt! Next heeft idd hele leuke kleurrijke kleding. Z8 heeft vaak ook leuke collecties. Wel iets prijziger maar ook wel op vinted te verkrijgen.

één dag geleden

Ja het is zo lastig.. 😓 en wat doe je een baby’tje aan die eind april word geboren? Ik weet dat ze eerst goed warm gehouden moeten worden, maar mei is vaak al een mooie maand iemand tips voor mij?☺️

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Ja het is zo lastig.. 😓 en wat doe je een baby’tje aan die eind april word ...
Wij gaan met laagjes werken. En kregen de tip om te investeren in merino wollen rompertjes (bv. van Dilling, hebben ze laatst gekocht toen ze een 30% korting aanbieding hadden). Want de zachte merino wol verwarmt als het koud is en verkoelt als het warm is. Ze doen ook overslag. 🙌🏻 En we hebben simpele bamboe overslag rompers van Hema gekocht voor de eerste twee maanden.

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Ja het is zo lastig.. 😓 en wat doe je een baby’tje aan die eind april word ...
(newborn) Baby's moeten een laagje warmer dan een volwassene aan heeft. Dus zou voor mei rekening houden met lange broek en lang shirt. Als de baby zn temperatuur goed kan vast houden een korte mouw romper. Tenzij het echt 30 graden is, dan zomerkleding of alleen in romper. Voor juni/juli zou ik even wachten met kleding kopen (maat 62)

één dag geleden

De omslagtruitjes heb ik begin dit jaar gemaakt met een simpel patroon uit KnipKIDS 4 van vorig jaar. Mijn neefje draagt ze nu en straks krijg ik ze terug voor mn eigen kleine.