8 Reacties

2 maanden geleden

Ben een leek, maar waarom mag dit niet? Je mag toch wel als passagier vliegen?

2 maanden geleden

Reactie op inekehh

Ben een leek, maar waarom mag dit niet? Je mag toch wel als passagier vlieg ...
Het werk is fysiek vrij belastend, zware maaltijd trolleys, veel tillen om erop en eraf te halen, veel bukken, bagagebakken dichtdoen, gevaar dat je jezelf bezeert met turbulentie. Cockpit crew mag wel tot 20 weken blijven vliegen.

2 maanden geleden

Hoi hoi! Hier een klm collega! Ik heb me nog niet gemeld want ik zit officieel nog in mijn verlof/vakantie van mijn vorige zwangerschap. Ik heb het toen echter wel meteen gemeld, zeker ook omdat ik ziek was en het niet fijn vond om dan zulke lange uren te maken. Bovendien, Stel er gebeurt iets met je of met de zwangerschap en je zit in het buitenland, dat wil je niet denk ik? Ik heb dat een keer meegemaakt met een collega, dat was niet leuk. Maar snap ook wel dat er mensen zijn die proberen wat langer door te vliegen, het vervangende werk is niet altijd even leuk.

2 maanden geleden

Reactie op sammie2323

Hoi hoi! Hier een klm collega! Ik heb me nog niet gemeld want ik zit offici ...
Hee wat leuk! En gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 ja je hebt groot gelijk dat je het nog niet gemeld hebt. Lekker nog even genieten van je vrije dagen. En ja precies, daar zag ik ook tegenop. Stel er gebeurt iets. Dan wil je gewoon thuis zijn. Ik dacht ook echt eerst dat ik de eerste paar weken nog zou doorvliegen, maar er was echt toen het erop aan kwam een switch bij mij. Ik kijk ook wel uit naar mijn vervangend werk! Het klinkt in ieder geval erg leuk. 😄 Heb jij in je vorige zwangerschap vervangend werk gedaan?

één maand geleden

En al begonnen aan vervangende werkzaamheden?

één maand geleden

Reactie op sammie2323

En al begonnen aan vervangende werkzaamheden?
Zeker! Afgelopen maandag begonnen bij Engineering & Maintenance! Helaas vorige week maandag een miskraam gehad, maar ik wil in ieder geval tot mijn vakantie begin oktober op de grond blijven werken. We zijn ook in afwachting voor de start van ICSI, dus als dat een beetje rap gaat blijf ik misschien wel op de grond werken. Heb jij je al zwanger gemeld?

één maand geleden

Reactie op Leo1994

Zeker! Afgelopen maandag begonnen bij Engineering & Maintenance! Helaas ...
O wat vervelend om te horen. Heel veel sterkte ermee. Ik heb gisteren gebeld, maar ik denk dat ik de komende weken niet kan/ga werken want ik ben net zoals tijdens de vorige zwangerschap echt de hele dag ziek helaas. Geen pretje met ook nog een kleintje van net 4 maanden en 2 grotere kids 😬

één maand geleden

Reactie op sammie2323

O wat vervelend om te horen. Heel veel sterkte ermee. Ik heb gisteren gebe ...
Dankjewel! Ja je moet goed aan jezelf denken. En zeker met zo’n kleintje nog en 2 grotere kids. Je hebt je handen al vol zat!