16 Reacties
vorige maand
Ja hier baby van 7,5 maand en 21 weken zwanger, herken het gevoel ik heb ook echt twijfels gehad
vorige maand
Hier inmiddels 2 kindjes. Ben zwanger geraakt van de 2e toen ons dochtertje 5 maanden oud was. Het komt goed♥️ Ze is helemaal gek van haar broertje en andersom. Super lief om te zien en is het allemaal waard.
Heb je specifieke vragen?
vorige maand
Mijn oudste 2 schelen 14 maanden, het is echt leuk. En zo lastig is het niet, je zit overal nog in. Komt goed! Gefeliciteerd.
vorige maand
Reactie op Tadi12
Hoe ben je er mee omgegaan?
Het gevoel mag er zijn en na een poosje ging ik de leuke positieve dingen inzien en draaide het gevoel maar schaam je vooral niet voor je gevoel
vorige maand
Ik was ook weer na 8 maanden zwanger van de 2e. Oudste wordt over een maand 2, en de jongste is 6 maanden. De eerste weken waren heel pittig, maar vooral omdat onze oudste een pittige tante is haha. Ook de laatste weken van de zwangerschap was het zwaar, dus mijn partner had heel veel opgepakt mbt de zorg van de oudste. Ik heb tot nu toe echt geen spijt en ben juist blij dat ze zo kort op elkaar zitten. Ze zijn echt gek op elkaar! Zo leuk om te zien, en ik geniet er echt van. Ik kan ook niet wachten tot ze echt samen kunnen spelen.
vorige maand
Hier na 6 maanden zwanger na ons eerste kindje, en ze doen het nu beiden super goed, we zijn rond 8/9 maanden wel met de oudste gaan oefenen dat ze alleen op haar kamer ging slapen en moet zeggen zij sliep al heel vroeg de hele nacht door. En toen ze 8/9 maanden was ging ze ook zelfstandig slapen (wij hebben haar nooit laten huilen) , zaten op de kamer als ze dat nodig had of lagen er bij als het nodig was. Ze ligt wel op een grondbed. En nu is onze jongste 6 maanden en gaan we over een maandje of 2 ook beginnen met zelfstandig slapen en alleen, omdat ik zwanger ben van de 3e (bewust ivm baarmoederverwijdering na deze zwangerschap door endometriose en adenomyose, dus wel extreem blij dat het ons 3 keer best snel op de natuurlijke manier is gelukt) maar zou gewoon vooral go with the flow, in het begin was ik helemaal in de stress als de jongste huilde en dat ze de oudste zou wakker maken maar ze wennen eraan, Hebben afgelopen zomer met z'n 4e op 1 kamer geslapen op vakantie en dat ging ook prima, ze werder niet wakker van elkaar of iets. En de oudste is mega lief voor haar zusje en helpt ook graag of gaat speelgoed brengen enz
vorige maand
Hier na 10 maanden zwanger van m'n tweede. Inmiddels is m'n tweede dochter 7 maanden en m'n oudste is 2 jaar en 1 maand. In het begin was het zwaar omdat je 2 jonge kindjes hebt die beiden je veel nodig hebben. De meiden naar bed brengen was de eerste paar weken een gepuzzel. Maar je vindt vanzelf je ritme en ze kunnen al heel snel niet meer zonder elkaar. Ze spelen samen. De oudste is heel erg gefocust op d'r zusje en andersom ook.
vorige maand
😱 ik kwam er vandaag achter dat ik (weer) zwanger ben! Mijn zoontje is 7 maanden. Hij is na ivf geboren na een traject van 4 jaar. Dus nu lieten we alles maar op z’n beloop. ‘Zo’n vaart zal het wel niet hebben…’
Dit zagen we totaal niet aankomen, super blij, maar toch ook wel echt nog in shock😅
Dus tot nu toe ken ik je gevoel…
vorige maand
Reactie op EA150425
Ik ben nu ook zwanger.. 4 maanden na de geboorte van Norah kwam ik erachter ...
Gefeliciteerd 🎀 Hoe gaat het nu?
Gaf/geef je borstvoeding?
vorige maand
Reactie op Lisa_kusss
Gefeliciteerd 🎀 Hoe gaat het nu?
Gaf/geef je borstvoeding?
Ik gaf borstvoeding, maar door de zwangerschap is het zo teruggelopen dat ik maar ben overgestapt naar kunst. We hebben gelukkig een hele vrolijke makkelijke baby en ze slaapt al heel lang ‘s nachts gewoon door. Dus niks te klagen hier nog😊
4 weken geleden
Mijn baby is nu 8 maanden en ik ben 11 weken zwanger. Niet gepland, zat in een burn out van werk/overweldigd door baby 1, en was best een shock voor mij. Gelukkig was mijn man altijd positief en ondersteunt me hierin. Het voelt anders dan bij de 1e ‘geplande’ baby, maar we zijn er vast ontzettend blij mee zodra baby 2 er is ☺️
gisteren
Reactie op Oktoberbaby1
Hier na 10 maanden zwanger van m'n tweede. Inmiddels is m'n tweede dochter ...
Uhm... vandaag een zwangerschapstest gedaan.. positief. Dochtertje is nu 8 maanden. En nu de derde op komst 😆