11 Reacties

2 maanden geleden

Hee, heel herkenbaar. Ik ben op dit moment 4 + 3 volgens eigen berekening. En heb precies hetzelfde. Werk op een kdv en was de lunch aan het voorbereiden maar wel gewoon op het gemak en ik kon bijna geen hele zinnen maken terwijl ik heen en weer liep. Ook voel ik me soms wat licht in me hoofd. Als ik niks eet wordt ik misselijk Als ik wel eet voel ik me enorm opgeblazen.

2 maanden geleden

Reactie op Kimchar

Hee, heel herkenbaar. Ik ben op dit moment 4 + 3 volgens eigen berekening. ...
Ik heb dus precies hetzelfde als wat jij zegt. Dat licht in je hoofd als je niks eet en zo’n vol gevoel als ik wel eet. En inderdaad bij alles wat ik doe heel kortademig.. hoop dat het snel voorbij gaat haha!

2 maanden geleden

Reactie op OYB

Ik heb dus precies hetzelfde als wat jij zegt. Dat licht in je hoofd als je ...
Hahah! Komt vast en zeker goed. Het is weer even wennen aan de nieuwe dingen maar zo blij en dankbaar dat het mag zijn😍😍

2 maanden geleden

Hi dat heb ik ook! Ben vandaag precies 5 weken. Gisterenavond ook beetje drukkend / benauwd gevoel op de borst. Wat bij mij helpt is heel diep adem halen.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Ik doe alles gewoon op een rustiger tempo 😂

2 maanden geleden

Haha, hier ook. En ik kan zeggen, ik ben heel sportief! Maar als ik nu 6 trappen oploop (pak nooit de lift, en doe deze normaal dagelijks) dan moet ik mijn adem helemaal reguleren. Zo niet ik 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op xromy1995

Hi dat heb ik ook! Ben vandaag precies 5 weken. Gisterenavond ook beetje dr ...
Aah oké bedankt voor de tip!! Ik ga het ook proberen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Herkenbaar! Ik doe alles gewoon op een rustiger tempo 😂
Haha ja precies 😂

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Haha, hier ook. En ik kan zeggen, ik ben heel sportief! Maar als ik nu 6 tr ...
Haha nou echt hoor. Herken mezelf ook helemaaal niet🤣

2 maanden geleden

Even een tip, laat je ijzergehalte checken.

2 maanden geleden

Reactie op Priscy

Even een tip, laat je ijzergehalte checken.
Dankjewel voor de tip!! Ik moet dat inderdaad maar snel doen, had vanochtend ook last van gevoel van flauwvallen.