Hi allemaal 馃┓
Hier even een spannende week voor mij. Gisteren heb ik echt een rot dag gehad. Eerst opeens een helderrode bloeding dus ik heb gelijk de vk gebeld. Die had gelukkig gelijk plek dus daar ben ik naartoe gegaan voor een inwendige echo. Ik dacht rond de 7e week te zitten inmiddels, berekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie (dit was 5 juli). De vk zag op de echo een leeg vruchtzakje en is bang dat ik een miskraam ga krijgen. Op de echo leek ik ook eerder rond week 5/6 te zitten en niet op week 7. Ik ben me dus aan het voorbereiden op het ergste. Alleen de bloeding is nu gestopt en ik heb ook geen krampen of andere klachten. Dit geeft me dus een klein beetje hoop. Ook heb ik 2 augustus een clearblue test gedaan en die gaf aan 2-3 weken zwanger, terwijl ik toen al dacht rond week 4 te zitten. Ik wil mezelf geen valse hoop geven dat ik misschien nog te vroeg ben en dat het nog wel goed kan zitten allemaal, maar oh wat hoop ik dat dit stiekem toch het geval is!!!! Vanavond belt de verloskundige of het bloeden heeft doorgezet of niet en volgende week heb ik weer een echo om te kijken wat de stand van zaken is. Het wachten is echt killing dus vandaar dat ik hier heel graag even mijn verhaal wilde doen.
Zijn er misschien meer verhalen bekend die lijken op de mijne? En denken jullie dat ik nog een beetje mag hopen of hou ik mezelf voor de gek? Ik ben heel benieuwd of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt!
Lieve groetjes!