15 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het zelf nu ook snel koud dus heel erg herkenbaar slaap gewoon onder mijn winter dekbed 😂

2 maanden geleden

Herkenbaar, ik heb het ineens ook echt snel koud. En dat had ik nooit 😅

2 maanden geleden

Ik wil in de nacht juist de ventilator aan, terwijl ik dat normaal niet fijn vind 🙈

2 maanden geleden

Ik heb het koud en dan opeens weer te warm door de dag heen. Echt bizar 😂 Het is binnen 25 graden. Uit het niks begin ik het opeens heel koud te hebben dus trek ik weer sokken en lange mouwen aan. Vervolgens krijg ik na een uur het heel warm en gaat alles er weer uit. En zo wisselt het zich af.

2 maanden geleden

Ik heb het ook steeds koud met 26 graden😅

2 maanden geleden

Nu je het zegt! Heb gisteren avond wakker gelegen van de steen koude voeten 😵

2 maanden geleden

Ik heb dit deze zwangerschap (en de vorige) ook gehad in het vroege begin! Is beide keren weer vanzelf overgegaan. Maar tis vooral met dit weer erg verwarrend als je t ineens zoooooo koud hebt haha.

2 maanden geleden

Herkenbaar!

2 maanden geleden

Herken het helmaal, slapen onder het donzen dekbed🙈 en gewoon de hele dag kippenvel.

2 maanden geleden

Ik maakte me al ongerust... afgelopen week had ik het heel warm. Nu super koud 🫣

2 maanden geleden

Ik had gister tijdens het uitlaten van de hond een dikke trui en winterjas aan, terwijl iedereen hier in een T-shirt liep 🤦‍♀️. En vanmorgen ook zulke koude benen.

2 maanden geleden

Hier ook regelmatig even kippenvel en koude rillingen.

2 maanden geleden

Ik heb het al de hele week juist heel warm en gisteravond had ik het met warme kleren en een dekentje nog steeds koud! Ik dacht gelijk dit moet een symptoom zijn, dus grappig te lezen dat jullie dit ook ervaren 😅

2 maanden geleden

Ik kwam hier om te kijken of er meer mensen hier last van hebben😂 was bang dat ik ziek ben. Gelukkig nieg de enige

2 maanden geleden

Hoort er gelukkig bij hèhè, hier ook. Lekker een warme douche nemen. Heb ook een paar dagen een loopneus gehad.