12 Reacties

9 maanden geleden

Newborn Fotoshoot cadeaubon,

9 maanden geleden

Ik heb laatst als kraam cadeau een geboorte armbandje gegeven en daar de geboortedatum op laten graveren. Ik ga dit voor mijn eigen dochter ook laten maken als ze geboren is. 馃檪

9 maanden geleden

Cadeaubon van een speelgoedwinkel?

9 maanden geleden

Ik heb voor de baby en mijn zoontje een digitaal lijstje gemaakt met dingetjes die ze echt nog goed kunnen gebruiken. Op dat lijstje kunnen mensen zelf afstrepen. Daar staan allerlei dingetjes op die gewoon specifiek toevallig nog nodig zijn, zoals een bepaald type drinkbeker die ik op termijn ook wil voor de baby, kleertjes in een bepaalde maat /seizoen, knutselspullen die er altijd goed doorheen gaan, voor de oudste een leuk uitje naar een speeltuin.. etc . Ik hou dat lijstje al maanden bij en er zijn altijd wel weer dingetjes die me te binnen schieten. Ik vind het persoonlijk niet zo leuk om bonnen te vragen (of te moeten geven), mensen zoeken toch graag met liefde een cadeautje voor de kinderen uit en dat gun ik ze ook. Maar dan liever wel iets wat ze kunnen gebruiken :) En als er echt iets komt waar we niks aan hebben vind ik het ook niet zo'n ding om het op termijn weer door te geven of te verkopen.

9 maanden geleden

Cadeaubon voor een babyspa

9 maanden geleden

Badjasje met naam Geboortebord met naam Knuffel met naam Trein met naam Beetje dat soort dingen?

9 maanden geleden

Wij worden er heel blij van als iemand voor ons kookt of met ons andere kindje even wat gaat ondernemen als cadeau. We hebben ook wat dingen die aan vervanging toe waren gevraagd.

9 maanden geleden

Wij hebben een lijstje met wensen voor als we deze vraag krijgen. https://lijstje.nl/potsbaby

9 maanden geleden

Thuisbezorgd ubereats cadeaubon Spa voor de ouders Bioscoopbon

9 maanden geleden

Ik stuitte op het mooie initiatief mommaluv.nl. Dit is een goed doel wat je koppelt aan een zwangere in een ontwikkelingsland, ipv cadeaus kan je dan om donaties vragen zodat je deze moeder en haar baby een goede start bezorgd. Zeker met een volgend kindje heb je vaak al zoveel dat je weinig meer nodig hebt, ik vind dit zelf een heel mooie manier om iets van ons geluk en onze welvaart te delen. Ik deel 'm hier als tip :-)

9 maanden geleden

Wij gaan dit keer bij de 3e voor praktisch. - wasmiddel - luiers - maaltijden Etc. 馃

9 maanden geleden

Wij vragen een donatie aan het wkz of Ronald MCDonalds huis ipv een direct cadeau. 脫f ze kunnen ons blij maken met het meenemen van ons eerste kind naar de speeltuin of hond naar het bos tijdens de eerste weken. Zijn die ook weer even moe en voldaan 馃槈