6 Reacties

één maand geleden

Ik ben afgelopen dinsdag voor een echo heen geweest vanwege dezelfde klachten! Ook op verdenking van BB. Echter gaf mijn verloskundige aan dat een BB echt constante hevige buikpijn is wat niet meer weg gaat. Bij mij zat alles dan ook goed. En doordat je niest/hoest of druk zet span je je banden extra aan waar deze pijn weg komt! Maak je vooral niet te druk en vertrouw je lichaam 🤍

één maand geleden

Ik heb een BB gehad en een gezonde zwangerschap gehad. BB verga je op een bepaald moment van de pijn. Maar ik ben dan ook met spoed naar de OK geraced waarbij eileider is verwijderd. Die pijn was heftiger dan mijn hele bevalling van m’n zoon. Die steken in het begin zijn vrij normaal (op uitzonderingen na en ik ben geen dokter). Zou het gewoon even aankijken. Vanaf dat je zwanger raakt ga je nog heel veel voelen en ervaren. Vertrouw op je lijf. Als je bloedingen krijgt en echt heftige pijn, dan trek je aan de bel. En geloof me, zulk soort pijn geeft meteen een seintje waarbij je weet dat het fout zit. Hopelijk kan je gewoon gaan genieten.❤️

één maand geleden

Reactie op DafJa

Ik ben afgelopen dinsdag voor een echo heen geweest vanwege dezelfde klacht ...
Oh gelukkig.. Fijn dat alles goed is bij jou ❤️ Bedankt voor je reactie, het zijn dan misschien toch mijn banden of mijn darmen. Het blijft zo spannend allemaal 🥺

één maand geleden

Reactie op mrscecen

Ik heb een BB gehad en een gezonde zwangerschap gehad. BB verga je op een b ...
Jeetje wat heftig! Ik heb niet continu pijn.. Ik denk dat het dan mijn banden zijn of darmen. Het blijft zo spannend allemaal. Gelukkig heb je een gezonde zwangerschap gehad. Bedankt voor je verhaal ❤️

één maand geleden

Geniet van je zwangerschap!❤️

één maand geleden

Reactie op mrscecen

Geniet van je zwangerschap!❤️
Dank je wel, jij ook!!!❤️😍