12 Reacties

2 maanden geleden

Oh ik ben benieuwd ik las al ergens die zei al dat de testen van Kruidvat waren veranderd ofzo, minder “knallen” ik was van plan morgen nog een Kruidvat test te doen maar als dit gebeurt kan ik beter niet doen 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Oh ik ben benieuwd ik las al ergens die zei al dat de testen van Kruidvat w ...
Ja, vind het heel gek dat de kruidvat test lichter is en de sensitest juist veel donkerder… zit hierdoor in dubio…

2 maanden geleden

Het klinkt misschien stom, maar je bent gewoon zwanger en het vergelijken van testen is niet zo super nuttig in deze fase. Ik snap best dat het onzeker is (vind ik zelf ook lastig tot de eerste echo) maar jezelf gek maken met hele duidelijke zwangerschapstesten gaat je daar denk ik niet mee helpen.

2 maanden geleden

Het klinkt misschien stom, maar je bent gewoon zwanger en het vergelijken v ...
I.v.m. meerdere miskramen test ik voor oploop. Deze liepen of niet op of weer af bij mijn miskramen, vandaar…

2 maanden geleden

Reactie op Mantje

I.v.m. meerdere miskramen test ik voor oploop. Deze liepen of niet op of we ...
Maar geeft het je echt rust op deze manier? Want ik kan me voorstellen dat je hier veel stress van ondervindt. Kan je niet met je zorgverlener overleggen of je HCG kan laten prikken? Dat geeft namelijk echt veel meer zekerheid dan telkens testen (die door 10 verschillende redenen er anders uit kunnen zien dan de dag ervoor).

2 maanden geleden

Reactie op Mantje

I.v.m. meerdere miskramen test ik voor oploop. Deze liepen of niet op of we ...
Ik las van iemand dat als je oploop wilt zien in testen je 1 merk van testen moet gebruiken ivm wat jij nu hebt , dat ze anders eruit zien. En echt je bent zwanger!! De digitale zegt genoeg. Ik zou er gewoon lekker van genieten.

2 maanden geleden

Heeeel herkenbaar! Bij mijn vorige zwangerschap liepen de testen van Kruidvat keurig op, nu heel minimaal, dikke stress. Met ander merk getest (met dezelfde gevoeligheid) en meteen BAM een knaltest en Clearblue zei 3+. Las daarna in meerdere topics dit ‘probleem’. Lekker uitgaan van die knaller van Sensitest!

2 maanden geleden

Bij mij zijn de kruidvat testen ook erg licht. Onderste is van vandaag. Zal zo een foto posten van een ander merk testen en daar zijn ze veel duidelijker

2 maanden geleden

Hier de testen van Telano

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefjeex

Hier de testen van Telano
Zijn dit dan earlys? Of ook gewone testen?

2 maanden geleden

Met zelf een miskraam en biochemische zwangerschappen achter de rug snap ik je helemaal dat je die oploop wilt blijven zien.. maar probeer je niet te gek te maken, teveel stress is ook weer niet goed voor het vruchtje. Als je de mentale rust wil is het indd wel goed indd met dezelfde merken te testen, want elk merk is toch nèt dat beetje anders. Ik had deze cyclus bij 4+2 ook een mindere dag en de dag erna werd de test gelijk weer een stuk donkerder. Dus hoe lastig ook, probeer 1 merk te kiezen, het zoveel mogelijk los te laten en test evt morgen of overmorgen nog eens. En wat de andere reacties al zeggen, een knaltest en een cb die 2-3 weken aangeeft is inderdaad écht al heel wat!

2 maanden geleden

En ohja, kleine toevoeging: de sterkte van de lijn blijft ook afhankelijk van je vochtinname. Dus als je de ene dag net wat meer of minder drinkt, zweet of niet, etc. heeft ook invloed. Wellicht brengt dat ook wat rust in je achterhoofd.