6 Reacties

2 maanden geleden

Hi Dan moet je der inderdaad 2 weken bij op tellen

2 maanden geleden

Zagen ze wel iets op de echo? Mijn laatste menstruatie was op 2 juli. Ik had donderdag een echo ivm kortdurend bloedverlies. Ik dacht dat ik +- 6 wkn zou zijn. De verloskundige kon niets zien maar aan mijn verhaal te horen dacht ze dat ik erg vroeg was en in de 4e week zou zitten. Vandaag de meest duidelijke test van allemaal dus het lijkt erop dat de HCG wel blijft opbouwen. Ik heb ook deze test van de kruidvat gedaan, ziet er precies hetzelfde uit als bij jou… als het goed betekent het 2-3 na bevruchting, dus 4/5 zwanger….. ik mag 26/8 terug voor een herhaalecho. Hopelijk dan iets te zien!

2 maanden geleden

Reactie op esmee__2024

Zagen ze wel iets op de echo? Mijn laatste menstruatie was op 2 juli. Ik ha ...
Goed te vermelden, ik heb een lange cyclus van gemiddeld 39 dagen. Ik heb geen ovulatie testen gebruik dus wanneer de eisprong was, geen idee.

2 maanden geleden

Reactie op esmee__2024

Zagen ze wel iets op de echo? Mijn laatste menstruatie was op 2 juli. Ik ha ...
Ja, ze zag indd een piep kleine dingetje met een kloppende hartje ook, maar ze zei ik vind het nog te vroeg om je te feliciteren. Ik mag 28/8 terug voor een echo, dan maar hopen dat ze iets meer kan zien. Ik heb ook een lange cyclus, laatste 2 keer was dat 44 dagen

2 maanden geleden

Reactie op Berlinda

Hi Dan moet je der inderdaad 2 weken bij op tellen
Weet je dit zeker? Ik heb deze test ook gedaan en zonder die twee weken erop te tellen, klopt het qua termijn. Anders ben ik twee weken verder dan ik denk en dat zou niet kunnen kloppen (bij mij niet in ieder geval). Ik heb ook de hele bijsluiter gelezen en nergens staat dat er twee weken bij opgeteld moet worden. Bij de CB testen staat er wel letterlijk bij dat je twee weken erbij moet tellen namelijk.