11 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook mega veel last van rugpijn. Ik weet dat dat te maken heeft met het hormoon progesteron waardoor gewrichten wat losser gaan zitten. Kan zover ik weet niet zoveel kwaad en is vooral heel vervelend.

3 maanden geleden

Ik heb dit ook. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook de eerste 2 weken, volgens mij komt het vrij veel voor

3 maanden geleden

Reactie op SaraP

Hier ook mega veel last van rugpijn. Ik weet dat dat te maken heeft met het ...
Wat fijn om te horen dat het bij meerdere mensen voorkomt! Stelt me gerust, dank je wel! 🙏

3 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Ik heb dit ook. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook de eerste 2 weken, ...
Oh gelukkig ben ik niet de enige, maakte me zo’n zorgen! Is mijn eerste zwangerschap en die onzekerheid na de positieve test had ik niet zo heftig verwacht 😅

3 maanden geleden

Reactie op user1495

Oh gelukkig ben ik niet de enige, maakte me zo’n zorgen! Is mijn eerste zwa ...
Snap ik, ik had dat toen ook. Bij ieder gevoel wat je niet kent vraag je je af wat het is. Ik was gisteren opeens misselijk en mijn borsten leken een stuk groter dus toch maar een test gewaagd vandaag en dus bleek ik zwanger. Niet verwacht aangezien ik geen piek kon vinden, maar heel blij!

3 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Snap ik, ik had dat toen ook. Bij ieder gevoel wat je niet kent vraag je je ...
Wat een mooi nieuws, kan me voorstellen dat deze periode ook spannend voor je is na een MA. Gefeliciteerd! 🤍✨

3 maanden geleden

Reactie op user1495

Wat een mooi nieuws, kan me voorstellen dat deze periode ook spannend voor ...
Heel spannend, het liefste wil je er net zo onbezorgd ingaan zoals de vorige keer. Maar iedereen weet dat dit onmogelijk is. Ik ga maandag de verloskundige bellen en waarschijnlijk mogen wij ook eerder een echo krijgen omdat het de vorige keer mis is gegaan. Hopelijk stelt dat een beetje gerust

3 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Heel spannend, het liefste wil je er net zo onbezorgd ingaan zoals de vorig ...
Kan ik me helemaal voorstellen, hopelijk kan je snel terecht en vind je daarbij ook een beetje geruststelling 😊 Succes de aankomende weekjes met het wachten!

3 maanden geleden

Ja ik heb precies hetzelfde! De "menstruatie" kramp lijkt nu wel wat minder te worden! Volgende de app ben ik 4 weken vandaag

3 maanden geleden

Ja heb ik ook. Hele lage rugpijn en krampjes in mijn buik.