6 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar ! Ik heb ook al een tijdje last van lage rugpijn. Ik heb het overdag gelukkig wel wat minder door te bewegen. Ik heb er voornamelijk 's nachts last van. Met draaien in bed en 's ochtends uit bed komen voel ik me al hoogzwanger 😅

één maand geleden

Vervelend dat jij er ook last van hebt. Maar ergens ook wel fijn dat je het herkent. Ik zag rugpijn echt nergens voorbij komen in de topics. Maar door blijven bewegen en oefeningen doen! Hoop echt niet dat het heel zwaar wordt als we straks 38 weken zwanger zijn!

één maand geleden

Ik had hetzelfde in het begin. Ook laten controleren op blaasontsteking maar niks gevonden. Rond 8 weken werd het ineens minder, toen ben ik ook met een zijslaapkussen gaan slapen. Ik weet alleen niet of dat de oplossing was, maar het hielp wel 😉

één maand geleden

Reactie op michelle06

Vervelend dat jij er ook last van hebt. Maar ergens ook wel fijn dat je het ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik het ook in het begin veel tot een week of 15. Daarna niet weer gehad, behalve na werk (in de zorg). Met verlof helemaal niet meer. Wel mijn oefeningen blijven doen en stretchen. Nog niet te veel zorgen om de toekomst proberen te maken dus. Klachten kunnen echt zo maar ineens komen, maar ook zo opeens weer gaan is mijn ervaring 😄

één maand geleden

Ja inderdaad! Ik zag je topic en vond het ook fijn dat ik in ieder geval niet de enige ben 😅 Nee pff dat hoop ik ook niet! Hopelijk zwakt het, in de loop van de tijd, toch wat af. En inderdaad maar goed blijven bewegen etc. 😊

één maand geleden

Bij de eerste deed ik van die yoga oefeningen die hielpen goed! En soms een kersenpitzakje er tegen!