12 Reacties

15 dagen geleden

Groeispurt? Voelt herkenbaar rondom 14 had ik dat en^^ nu 18 wk weer. Beide keren die wweek ook zichtbare buikgroeispurt

15 dagen geleden

Reactie op TinyTao25

Groeispurt? Voelt herkenbaar rondom 14 had ik dat en^^ nu 18 wk weer. Beide ...
Ah oké thanks voor je reactie. Ja denk zelf ook wel zoiets, herkende het wel van de eerste maar dat kwam dus pas veel later haha

15 dagen geleden

Herkenbaar! Groeipijn zei de verloskundige…

14 dagen geleden

Reactie op Ma6

Herkenbaar! Groeipijn zei de verloskundige…
Dankjewel voor je reactie! Zal het volgende week nog wel ff aangeven bij de verloskundige maar dit zal het dan zijn 😊

14 dagen geleden

Dit heb ik ook al vanaf 16 weken. Bij mij leek het alsof ik de hele nacht op mn buik heb gelegen z’n gevoel was het zeg maar. En dit is omdat je buik zwaarder wordt want de baby groeit sneller. Ik ben 18+1 week en voelt dit nu nog af en toe.

13 dagen geleden

Ik ben 16w5d en heb nu ongeveer sinds 11-12w iedere dag buikpijn in mijn onderbuik voornamelijk links. Ook alsof je te veel gedaan hebt, als je gaat staan, lopen. Soms zijn het steken, maar de laatste tijd is het ook wel zeurend/meer continue. De laatste dagen wordt het helaas erger. Al laten checken bij de verloskundige maar er is gelukkig niets geks te zien op de echo en de kleine groeit goed. Waarschijnlijk is het groeipijn/bandenpijn. Zelf het idee dat er nog niet voldoende ruimte in mijn buik is (ofzo 😄). Ik ben ook nog niet aangekomen en zie amper een buikje. Herkennen jullie dat?

13 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Dit heb ik ook al vanaf 16 weken. Bij mij leek het alsof ik de hele nacht o ...
Ik heb dit ook sinds week 14. Vk gaf aan door het groeien van de buik :)

13 dagen geleden

Heb ik ook al een week, maar meer aan de onderkant van mijn buik en vooral s’nachts in bed. Oohja en mega last van mijn onderrug.
Ik herken het. Los van dat ik weet dat onderbuik normaal is. Daar trek ik me niks van aanZ Maar soms ook echt in mn bovenbuik. Dan denk ik heb ik honger? Dan eet ik wat doe ik mn kleding uit en wordt het wel wat minde. Geen idee wat het is

13 dagen geleden

Reactie op HelderdenkendeKamille265513

Ik herken het. Los van dat ik weet dat onderbuik normaal is. Daar trek ik m ...
Dat idd. Onderbuik denk ik sneller, ja logisch maar bovenbuik vind ik wel apart 😅

13 dagen geleden

Heb ik ook last van. Een harde buik. Steken in mijn onderbuik. Groeipijn werd mij verteld

13 dagen geleden

Reactie op Viv123

Ik heb dit ook sinds week 14. Vk gaf aan door het groeien van de buik :)
Ja klopt en je gaat het vaak krijgen maar nu vooral omdat de baby snel groeit.