12 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op TinyTao25
Groeispurt? Voelt herkenbaar rondom 14 had ik dat en^^ nu 18 wk weer. Beide ...
Ah oké thanks voor je reactie. Ja denk zelf ook wel zoiets, herkende het wel van de eerste maar dat kwam dus pas veel later haha
14 dagen geleden
Reactie op Ma6
Herkenbaar! Groeipijn zei de verloskundige…
Dankjewel voor je reactie! Zal het volgende week nog wel ff aangeven bij de verloskundige maar dit zal het dan zijn 😊
13 dagen geleden
Ik ben 16w5d en heb nu ongeveer sinds 11-12w iedere dag buikpijn in mijn onderbuik voornamelijk links. Ook alsof je te veel gedaan hebt, als je gaat staan, lopen. Soms zijn het steken, maar de laatste tijd is het ook wel zeurend/meer continue. De laatste dagen wordt het helaas erger. Al laten checken bij de verloskundige maar er is gelukkig niets geks te zien op de echo en de kleine groeit goed. Waarschijnlijk is het groeipijn/bandenpijn. Zelf het idee dat er nog niet voldoende ruimte in mijn buik is (ofzo 😄). Ik ben ook nog niet aangekomen en zie amper een buikje. Herkennen jullie dat?
13 dagen geleden
Ik herken het. Los van dat ik weet dat onderbuik normaal is. Daar trek ik me niks van aanZ
Maar soms ook echt in mn bovenbuik. Dan denk ik heb ik honger? Dan eet ik wat doe ik mn kleding uit en wordt het wel wat minde. Geen idee wat het is
13 dagen geleden
Reactie op HelderdenkendeKamille265513
Ik herken het. Los van dat ik weet dat onderbuik normaal is. Daar trek ik m ...
Dat idd. Onderbuik denk ik sneller, ja logisch maar bovenbuik vind ik wel apart 😅