35 Reacties

2 maanden geleden

Ja ik ook! Vandaag 4+1

2 maanden geleden

Ja dat kan ook bandenpijn zijn van alle aanpassingen waar je lichaam mee bezig is 😉 zei mijn partner die met Google had overlegd..

2 maanden geleden

Hier ook. Dit is mijn 2e zwangerschap dus ik herken dit wel. Noemen ze bandenpijn en is heel normaal. Zolang je geen bloedverlies hebt is er niets aan de hand! 😊

2 maanden geleden

Ik heb dit ook! Vandaag 5 weken zwanger. Word er ook super onzeker van… heb geen bloedverlies maar wel lichte krampen onder in me buik en een soort branderig gevoel.

2 maanden geleden

Reactie op jeanin

Hier ook. Dit is mijn 2e zwangerschap dus ik herken dit wel. Noemen ze band ...
Hier ook tweede zwangerschap. Ik had juist verwacht dat de bandenpijn minder zou zijn aangezien het allemaal (vrij kort geleden) al uitgerekt was 😅

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Hier ook tweede zwangerschap. Ik had juist verwacht dat de bandenpijn minde ...
Dacht ik ook, maar blijkt dus (volgens google) juist nog sneller en meer te rekken en je dus meer pijn kan ervaren 🥲. Erg vervelend is het in ieder geval. Zeker met een 1 jarige de alleen maar aan me wil hangen 🐒

2 maanden geleden

Reactie op jeanin

Dacht ik ook, maar blijkt dus (volgens google) juist nog sneller en meer te ...
Dit had ik dus echt niet verwacht 😐 Jij hebt er zometeen dus ook 2 onder 2, super leuk! Die van mij is 8 maanden oud🤭

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Dit had ik dus echt niet verwacht 😐 Jij hebt er zometeen dus ook 2 onder ...
Het zal er bij mij om spannen. Mijn zoontje is jarig op 23-3 en zoals het er nu uitziet ben ik rond 6-4 uitgerekend. Er zal dan 2 jaar tussen zitten 😄

2 maanden geleden

Reactie op jeanin

Het zal er bij mij om spannen. Mijn zoontje is jarig op 23-3 en zoals het e ...
Hahaha ook pittig lijkt mij! 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Hahaha ook pittig lijkt mij! 🤭
Dan gaan we zien 😁 ik ben in ieder geval wel blij met het leeftijdsverschil. Ze zullen over een paar jaar veel aan elkaar hebben (hoop ik).

2 maanden geleden

Had gisteravond ook even flink wat krampen in mijn onderbuik, net alsof ik ongesteld ging worden. Afgelopen nacht en nu nergens last van. Zag vanmorgen bij het afvegen wat licht bruin bloedverlies maar dat was maar 1x te zien. Daarna niks meer. Hopelijk niks ernstigs 🤞🏼 Hoop dat die krampen gisteravond ook bandenpijn waren 😌 (vandaag 7 weken zwanger)

2 maanden geleden

Reactie op Novbaby23

Dit had ik dus echt niet verwacht 😐 Jij hebt er zometeen dus ook 2 onder ...
Maar 1 jaar verschil lijkt me ook pittig straks!

2 maanden geleden

Reactie op jeanin

Maar 1 jaar verschil lijkt me ook pittig straks!
Mij ook 😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Krissy790

Had gisteravond ook even flink wat krampen in mijn onderbuik, net alsof ik ...
Ik had dit bericht ook kunnen typen. Ook vandaag 7 weken zwanger en verrast met een beetje bloedverlies. Ik probeer mezelf niet te gek te maken, maar pfff dat is niet makkelijk. Het helpt in ieder geval om te lezen dat ik niet alleen ben hierin 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Niekvgr22

Ik had dit bericht ook kunnen typen. Ook vandaag 7 weken zwanger en verrast ...
Wat toevallig! Ik probeer mezelf ook niet gek te maken maar pf idd, niet makkelijk! Denk toch steeds als ik wat voel/zie het zal toch niet mis gaan nu..😕

2 maanden geleden

Reactie op Niekvgr22

Ik had dit bericht ook kunnen typen. Ook vandaag 7 weken zwanger en verrast ...
Heb je ook lichte krampen af en toe?

2 maanden geleden

Reactie op Krissy790

Heb je ook lichte krampen af en toe?
Jazeker! Gisterenavond zelfs meer dan licht. Moeilijk om in zo’n moment te beoordelen of het heftiger is dan de andere momenten dan ik kramp heb gehad, maar heb daarom toch even de verloskundige gebeld zojuist. Ik ben daardoor wel wat rustiger geworden! Kun jij een beetje ontspanning of rust vinden vandaag?

2 maanden geleden

Reactie op niena1995apeldoorn

Ik heb dit ook! Vandaag 5 weken zwanger. Word er ook super onzeker van… heb ...
Twinning! Ik ben vandaag ook 5 weken en heb precies dezelfde klachten.

2 maanden geleden

Reactie op niena1995apeldoorn

Ik heb dit ook! Vandaag 5 weken zwanger. Word er ook super onzeker van… heb ...
Hi ik had het ook in het begin je hoeft je niet zorgen te maken. Je baarmoeder is aan het groeien blijkbaar vandaar dat je zo een last hebt van je onderbuik. Ben bij de verlos geweest vandaag namelijk❤️

2 maanden geleden

Reactie op Niekvgr22

Jazeker! Gisterenavond zelfs meer dan licht. Moeilijk om in zo’n moment te ...
Gisteravond had ik ook flinke krampen, vanmorgen lichte en nu eigenlijk niks meer. Probeer rust te pakken vandaag maar moet toch ook het een en ander in het huishouden doen aangezien ik morgen bezoek krijg🫣 Probeer wel mijn rust te pakken tussendoor. Wat zei de verloskundige?