35 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Niekvgr22

Jazeker! Gisterenavond zelfs meer dan licht. Moeilijk om in zo’n moment te ...
Wat zei de verloskundige bij jou? Ik zit er zelf aan te denken maandag te bellen. Nu 5+6 en de krampen zijn soms echt niet te houden zo pijnlijk. Ik heb het idee dat het van mijn darmen komt (want mn buik is ook aardig overstuur) maar zou vooral graag willen weten hoe ik het kan verhelpen dat het niet zo heftig is steeds 🙈

2 maanden geleden

Ja ik ook, denk elke keer o moet ik wel ongesteld worden? Nu 5 + 5 dagen. Al 2,5 week elke dag hele dag buikpijn… dacht echt dat ik de enige was haha.

2 maanden geleden

De verloskundige gaf geruststelling dat het bloeden vaker voor kan komen en vroeg veel over wat de kleur en hoeveelheid was. Ook dat ik terug moet bellen als het heftiger gaat worden of als ik verhoging krijg. De krampen waren voor haar niet zorgelijk.

2 maanden geleden

Hier ook krampen! Veel zorgen gehad omdat ik hiervoor 2 miskramen had en ik gisteren mijn NOD had en dacht... daar gaan we dan. Maar geen bloed en de 2e test vanmorgen was een stuk donkerder dan mijn 1e 3 dagen geleden. Het zijn even spannende tijden helaas, maar we blijven goede hoop houden!! 🙏

2 maanden geleden

Hier ook sinds vannochtend krampen 6,1 vandaag

2 maanden geleden

Ik heb hier ook onwijs veel last van… hele erge krampen. Ik heb hierdoor ook nog niet durven testen….. 😅 Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 27 dagen, en zit nu op dag 35 van mijn huidige cyclus. Ben alleen zo bang dat de test negatief gaat zijn…..

2 maanden geleden

7+3 en ook krampen, geen bloed. Heb het wel meer in de avond en als ik wat drukker ben geweest (lees; 1 activiteit heb gedaan want heb 0 energie) :)

2 maanden geleden

Ik ben nu 5+3 en vrijdag begon kramp in mijn buik en rug en wat bruinig bloedverlies. De krampen komen en gaan, maar vanochtend werd het ineens roder. Buikpijn word ook ietsje meer, maar nog steeds geen stolsels/slijm. Ik vind het wel heel erg spannend. Eindelijk (zomaar) zwanger na bijna 3 jaar..

2 maanden geleden

Reactie op Leo1994

Ik ben nu 5+3 en vrijdag begon kramp in mijn buik en rug en wat bruinig blo ...
Wat spannend! Ik ga voor je duimen dat het kindje veilig op zn plekje blijft zitten en goed mag groeien :)

2 maanden geleden

Reactie op DDDEEM

Wat spannend! Ik ga voor je duimen dat het kindje veilig op zn plekje blijf ...
Helaas veel bloed verloren vandaag, met een hoop stolsels. Heftige buikpijn is ook ineens weg en alle symptomen die ik had lijken ook als sneeuw voor de zon verdwenen.. volgende week donderdag een echo, maar ik ga al uit van het ergste.

2 maanden geleden

Reactie op Leo1994

Helaas veel bloed verloren vandaag, met een hoop stolsels. Heftige buikpijn ...
Ahh shit, sterkte 😟

2 maanden geleden

Reactie op niena1995apeldoorn

Ik heb dit ook! Vandaag 5 weken zwanger. Word er ook super onzeker van… heb ...
Hier ook 5 weken en heb idd hetzelfde. Voelt als menstruatie krampen maar dan nog iets heftiger dan normaal. Schijnt bandenpijn te zijn

2 maanden geleden

Reactie op Leo1994

Helaas veel bloed verloren vandaag, met een hoop stolsels. Heftige buikpijn ...
Ahh wat naar! Sterkte!

2 maanden geleden

Ik heb vooral veel bandenpijn denk ik! Echt een trekkend gevoel links en rechts richting mn liezen. Kan me dit niet herinneren van de vorige zwangerschap..