7 Reacties

8 dagen geleden

Ik volg even! Heb er voornamelijk last van op werk en hoe langer ik op de bureaustoel zit, hoe meer ik last krijg van m’n rug en stuit!

8 dagen geleden

Hier 12 weken en ik merkte zaterdag en gister na een hele lange dag veel gezeten te hebben dat ik echt last van m’n stuitje krijg idd. Probeerde maar een beetje te draaien soms en dan wat meer op de linker kant en dan rechterkant te leunen. Misschien voor jullie die lang ander een bureau zitten proberen wat vaker op te staan en een rondje te lopen eventueel.. Zou niet weten wat kan helpen..

8 dagen geleden

Ik ben 11+5 en ook enorme last van mijn onderrug. Morgen heb ik een afspraak bij de bekkenfysio 😫
Ik heb laatst contact gehad met mijn verloskundige over vergelijkbare klachten. Zij gaf aan dat het een gevolg kan zijn van het oprekken van de baarmoeder en de spieren daarom heen en/of bandenpijn. Haar advies was: houdingen afwisselen, regelmatig in beweging komen, warm houden (bijv. dmv een kruik) en als t lang aanhoudt en/of te belemmerend wordt naar de huisarts of een bekkenfysio

8 dagen geleden

Ik heb dit ook. Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste begon het ook rond deze termijn. Ben er toen te lang mee doorgelopen ondanks de pijn en kon toen vanaf 28 weken helemaal niks meer. Mijn advies neem dus optijd voldoende rust als je pijn hebt!

8 dagen geleden

Reactie op GelukkigePaddestoel776332

Ik heb laatst contact gehad met mijn verloskundige over vergelijkbare klach ...
Bedankt voor de tips

8 dagen geleden

Reactie op Soof0804

Ik heb dit ook. Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste begon het ...
Dat is niet fijn!