23 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook gehad vorige zwangerschap, het zakje bleef maar doorgroeien maar is helaas nooit een vruchtje ontstaan, uiteindelijk een curretage gehad met 10 weken

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Hier ook gehad vorige zwangerschap, het zakje bleef maar doorgroeien maar i ...
Had je ook een dooierzak? Want dit is hier het geval.. dooierzak wel te zien maar geen embryo. Ze dacht dat ik waarschijnlijk nog niet zo ver was. Had mijn positieve test dagen na NOD dus ik blijf nog even hoop hebben…

2 maanden geleden

Reactie op lia2022

Had je ook een dooierzak? Want dit is hier het geval.. dooierzak wel te zie ...
Nee die had ik niet! Dus dan heb ik nog wel goede hoop voor je! Misschien een late eisprong en gewoon minder ver 🥰

2 maanden geleden

Ik heb het ook gehad vorige week de eerste echo zag je een lege vruchtzakje, donderdag ga ik weer terug om veder te kijken

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Ik heb het ook gehad vorige week de eerste echo zag je een lege vruchtzakje ...
Ik heb volgende week woensdag mn echo, kon niet wachten tot vrijdag… fingers crossed. Laat je even weten hoe het ging?

2 maanden geleden

Jaa pff spannend he heb ook weekje moeten wachten ik laat het weten hoe het gegaan is! Komtgoed zoek afleiding en denk niet aan de ergste!

2 maanden geleden

Hey bij mij was er ook een vruchtzak zonder vrucht te zien.. ben ook super onzeker maar gisteren hcg laten meten en die is gestegen van 2540 naar 13060 dus dat gaat echt de mooie kant op huisarts zei ook dat het wel goed zal komen en dat je nog te vroeg was, mag pas volgende donderdag voor een echo ben zo zo bang

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Jaa pff spannend he heb ook weekje moeten wachten ik laat het weten hoe het ...
Laat je even weten hoe het vandaag ging? ☘️

2 maanden geleden

Reactie op Angel2051062

Hey bij mij was er ook een vruchtzak zonder vrucht te zien.. ben ook super ...
Ja ik heb het nu even losgelaten. Maak mezelf ook alleen gek als ik er teveel aandenk. Dat je HCG is gestegen is denk ik al een goed teken, waarschijnlijk zijn we nog pril zwanger en is dat de reden.

2 maanden geleden

Het klinkt voor mij juist dat je eisprong later was dan je dacht. Pas positief testen na NOD komt eigenlijk bijna niet voor, bijna altijd is het een eisprong die later was en waardoor je NOD dus ook opschuift

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Het klinkt voor mij juist dat je eisprong later was dan je dacht. Pas posit ...
Ik heb de vorige keer ook na nod pas positief getest. Maar dat was helaas een bbz.

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Ik heb de vorige keer ook na nod pas positief getest. Maar dat was helaas e ...
Dat kan alsnog een latere eisprong zijn geweest. De innesteling gebeurt namelijk tussen dag 5 en dag 12 na eisprong. Het komt echt bijna niet voor

2 maanden geleden

Nee het is een van de kenmerken van een bbz. Eisprong gevonden en gevoeld en klopte precies met nod

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Nee het is een van de kenmerken van een bbz. Eisprong gevonden en gevoeld e ...
Ook voelen is niet betrouwbaar, je kunt ook de laatste groei van het ei voelen waardoor je NOD een paar dagen later is. In de meeste gevallen gaat men uit van 1e dag laatste menstruatie waardoor men onterecht denkt langer zwanger te zijn en daardoor teruggezet worden in termijn, ik denk dat dit het geval is bij topicstarter.

2 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Ook voelen is niet betrouwbaar, je kunt ook de laatste groei van het ei voe ...
Bij de ts kan dit inderdaad kloppen, dat dacht ik ook meteen! Echter was dat bij mij niet zo. Ik testte echt later dan nod positief. Het kan echt voorkomen. Hebben alle gynaecologen die ik in die week gezien heb (6) verteld

2 maanden geleden

Reactie op lia2022

Laat je even weten hoe het vandaag ging? ☘️
Hey, het is goed gegaan. Alles was super duidelijk te zien gelukkig. Ben iets minder zwanger dan mijn eigen telling. Ben nu 7 weken precies. Laat je niet stressen want heb dit ook gedaan, laat het los. Zoek afleiding hopelijk komt het goed de volgende echo. Ga duimen voor jullie!

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Hey, het is goed gegaan. Alles was super duidelijk te zien gelukkig. Ben ie ...
Gelukkig blij voor je! ☘️

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Nee het is een van de kenmerken van een bbz. Eisprong gevonden en gevoeld e ...
Het hoeft niet per definitie zo te zijn dat je met een bbz pas na je nod positief test. Ligt echt aan je hcg aanmaak. Ik had zelf een torenhoge hcg-waarde tijdens mijn bbz.

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Hey, het is goed gegaan. Alles was super duidelijk te zien gelukkig. Ben ie ...
Zoo blij hopelijk voor mij ook goed nieuws volgende week donderdag ☘️

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Het hoeft niet per definitie zo te zijn dat je met een bbz pas na je nod po ...
Dat klopt en dat weet ik. Maar het kan een teken zijn