12 Reacties

2 maanden geleden

Lieve schat, je had beter die twee weken gewacht op die echo ipv dat je zo vroeg in je zwangerschap deze pretecho heb laten maken. De kans dat je leven gaat zien is dan nog zo klein. Nu maak je jezelf helemaal gek omdat er niks te zien is, terwijl er dikke kans is dat er over 2 weken wel leven te zien is. Stress voor niks!! Je moet deze pretecho los laten, want hier kan je helemaal niks mee.

2 maanden geleden

Ze doen de vroege echo's meestal inwendig omdat je uitwendig niet altijd wat kan zien op dat termijn, dus probeer het los te laten, wil niet per se iets zeggen als ze uitwendig niks hebben gezien.

2 maanden geleden

Op deze termijn is het inwendige echo normaal. Zelfs inwendig is er vaak nog niet heel veel te zien op deze termijn dus nog niet paniekeren!

2 maanden geleden

Dankjewel dames ja ik laat het los en laat het op me afkomen🤍 We gaan wachten tot donderdag en hoop goed nieuws

2 maanden geleden

Ik ben waarschijnlijk even ver en heb gister een inwendige echo gehad. Daar was ook heel weinig te zien. Over 10 dagen terugkomen, ze stelde me gerust dat er over 10 dagen waarschijnlijk wel wat zichtbaar zal zijn. Kan me zo voorstellen dat het via uitwendig nog lastiger is. Blijf positief! 🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Ik ben waarschijnlijk even ver en heb gister een inwendige echo gehad. Daar ...
Ahh volgens de app ben ik 6 weken en 5 dagen.. ik maakte me ongerust omdat pretecho tegen mij zei dat niet een gezonde zwangerschap kan zijn en miss een miskraam kan krijgen. Echter heb ik geen symtomen van een miskraam. Ik ben zelf nog steeds heel erg misselijk misschien een goed teken juist. Ik wacht maar af tot donderdag we gaan het zien. Hoop Goed resultaat. Ik duim voor jou ook!

2 maanden geleden

Zolang de symptomen er niet zijn en je wel misselijk bent en de andere “kwaaltjes” hebt vertrouwen houden! Ik duim voor je! Wanneer heb je weer een echo? Ik de 20e

2 maanden geleden

Reactie op Baby2🥰

Zolang de symptomen er niet zijn en je wel misselijk bent en de andere “kwa ...
Ik had ook toevallig de 20e eerst maar mag nu eerder komen heb hem de 15e. Ik ook voor jou! Het komt goed

2 maanden geleden

Zo vroeg kun je uitwendig ook weinig tot niets zien. Met 6 weken is het belangrijk dat ze op z’n minste inwendig een echo doen. Apart dat ze dan ook wijst op een MK?

2 maanden geleden

Ik heb vandaag de eerste inwendige echo gehad, er was nu ook niks te zien in het vruchtzakje.. ik moet over 9 dagen terug komen om te kijken of er dan wel iets gegroeid is.. volgens de app ben ik 7+5, maar was altijd wel onregelmatig ongesteld.. we blijven hoop houden alle kwaaltjes van zwangerschap heb ik iig nog dagelijks 😁👏🏼

2 maanden geleden

Ik vind het bijzonder dat ze je bij de pretecho zo vroeg hebben laten komen. Het is een pretecho, geen medische echo. Officieel mogen zij daar ook niets over zeggen. Hoop dat je straks een mooie officiële eerste echo hebt🍀!

2 maanden geleden

En hoe is het gegaan?