15 Reacties

2 maanden geleden

Vreselijk... wat verdrietig.. :(

2 maanden geleden

Sterkte! Toevallig 6 weken geleden gehad, als je vragen hebt, stel ze gerust!

2 maanden geleden

Wat verdrietig! Ik heb dit zelfde gehad in mei. Je mag altijd een berichtje sturen! Inmiddels ben ik weer zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Sterkte! Toevallig 6 weken geleden gehad, als je vragen hebt, stel ze gerus ...
Dat is heel lief! Ben vooral benieuwd naar hoe het nu allemaal in zijn werk gaat, ga ik er last van krijgen enz. Maar heb mogen gesprek met de verloskundige

2 maanden geleden

Reactie op irenevdv

Dat is heel lief! Ben vooral benieuwd naar hoe het nu allemaal in zijn wer ...
Bij mij had mijn lichaam het niet helemaal door, zakje bleef groeien en aangezien in HG had besproken dat ik geholpen zou worden. Ik vond zelf medicatie nemen heel eng en een naar idee, en toen hebben we voor een curretage gekozen, zo blij mee geweest met die keuze! Sowieso vragen om een doorverwijzing naar de gyn, die ga je waarschijnlijk ook wel krijgen hoor. Daar jezelf goed laten inlichten en de opties bespreken, en dan mag je zolang je tijd nemen als je will voor je kiest. Laat je goed inlichten! Bij mij hielp het om met een vriendin erover te praten die ook een miskraam heeft gehad. Gelukkig zijn wij nu de eerste ronde weer opnieuw zwanger. Het enige wat ik over zou willen doen is eerder kiezen, ik ben uiteindelijk gecuretteerd met 10 weken

2 maanden geleden

Mijn lichaam had het ook niet echt door, wel bloedingen gehad. Ik heb medicatie gehad en bij mij werkte dit top. Alles eruit en binnen 1.5 schoon. Voordeel vond ik dat ik niet onder narcose hoefde en geen kans had op baarmoeder verklevingen. Maar hoe je reageert op de medicatie is voor iedereen natuurlijk anders.

2 maanden geleden

En je moet na een curettage bij voorkeur een menstruatie krijgen, alvorens je weer gaat proberen. Anders kun je verhoogde kans op nog een miskraam hebben. Dit was niet verteld aan een vriendin van me. Waardoor ze na haar 1e miskraam nog 2x een miskraam heeft gehad. Toen daarna werd ze er pas op gewezen dat je niet direct weer door moet gaan.

2 maanden geleden

Reactie op ElviM

En je moet na een curettage bij voorkeur een menstruatie krijgen, alvorens ...
Is hier een onderzoek van? Ik heb hier dus echt 3 weken lang onderzoek naar gedaan en niks geen uitkomst gevonden die hierop uitkomt? Het enige waarom ze dat afraden is zodat je termijn niet onduidelijk is in het beginsel

2 maanden geleden

Reactie op ElviM

Mijn lichaam had het ook niet echt door, wel bloedingen gehad. Ik heb medi ...
Fijn dat de medicatie snel en soepel is verlopen! Je hoort hier zoveel verschillende verhalen over helaas. Ik had ook liever voor wat minder intensief gegaan maar het knopje omzetten om 'het zelf op te wekken' kon ik echt niet omzetten. Ik hoefde ook voor mijn curretage trouwens niet onder narcose, wordt tegenwoordig ook gewoon gedaan op de poli onder een licht roesje

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Bij mij had mijn lichaam het niet helemaal door, zakje bleef groeien en aan ...
Dank je wel! Ik heb ook een afspraak met de gynaecoloog. Die is wel pas over anderhalve week.. ik heb het idee dat de zwangerschapsklachten wel minder aan het worden zijn. Dus misschien dat de miskraam vanzelf start….

2 maanden geleden

Wat ontzettend naar voor je! Wat een klap moet het zijn geweest… ik heb dit zelf ook meegemaakt tussen mijn eerste en tweede kindje in. Ik heb medicatie gebruikt en dat viel me eerlijk gezegd heel erg mee. Een paar uur buikpijn gehad, wel echt wat meer pijn dan bij een reguliere ongesteldheid. En ook wat ruimer bloedverlies die paar uur. Daarna bleef ik nog een tijd lang misselijk en bij controle bleek er nog een heel klein beetje bloed zichtbaar in de baarmoeder. Maar toen kwam mijn menstruatie en was het daarna helemaal schoon. Die maand erna ben ik gelijk weer zwanger geraakt van onze tweede! Ik hoop dat het bij jou ook voorspoedig mag gaan en dat je alsnog snel een gezonde zwangerschap mag meemaken 🙏. Sterkte in elk geval!!

2 maanden geleden

Hier ook de probleem, kom ook vandaag van de echo en ook helaas een lege vruchtzakje te zien.. ik ben nu 6weken en 3 dagen zwanger er was helaas niks te zien. Ik had pas 20aug een afspraak bij de verloskundige omdat het zo laat was voor mijn gevoel ben ik naar een pretecho gegaan met slecht nieuws.. nu moet ik tot volgende week wachten met wat het gaat worden😞. Iemand enig idee wat ik kan doen tips?

2 maanden geleden

Sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Vg

Hier ook de probleem, kom ook vandaag van de echo en ook helaas een lege vr ...
Ik heb anderhalve week moeten wachten voordat ik in het ziekenhuis terecht kon. Ik vond het wachten niet fijn, maar er was niet eerder plek. Misschien kun je met de verloskundige overleggen of ergens anders eerder plek is? Heel veel meer kun je niet doen. Er over praten helpt ook. Bespreek het met een goede vriendin bijvoorbeeld. Sterkte