6 Reacties

één maand geleden

Je weet nooit wat het is. Zou verloskundige even bellen Hier veel bloedverlies elke x en stolsels en niks te vinden en alles goed met de baby. maaf zou even bellen en vragen voor een echo

één maand geleden

Ik zou inderdaad ook even bellen, al is het voor je eigen geruststelling! Ik heb ook weleens gebloed in het begin van mijn zwangerschap, dan is het fijn als je even langs kan komen ☺️

één maand geleden

Jaa dank, ik ga zo ook wel bellen, maar dacht wacht even op een normaal tijdstip😅

één maand geleden

Reactie op Bonusmama😌

Jaa dank, ik ga zo ook wel bellen, maar dacht wacht even op een normaal tij ...
Jaa snap ik hoor! Laat je even weten zodra je meer weet?

één maand geleden

Hoe ver in de zwangerschap ben je? Ik heb dit ook gehad aan het begin van de zwangerschap en was enorm bang. Uiteindelijk bleek alles goed met de baby en zouden het vaatjes geweest moeten zijn. Maar ik snap je zorgen. Indd bellen en proberen een echo te krijgen! Succes!

één maand geleden

Ik heb daarstraks even gebeld, kan goed zijn omdat het ouder bloed is dat het van een kleine bloeding in mijn baarmoedermond is. Maar omdat ik pas 9 weken ben, kan ze niet naar het hartje luisteren en mag maandag bellen voor een echo. Meer kan ze niet doen nu, als ik meer buikpijn of bloedverlies krijg mag ik bellen.