17 Reacties

één maand geleden

Kan nog bloed van innesteling zijn!! Had ik ook met 7 weken.

één maand geleden

Ik heb dit sinds mijn positieve test bijna dagelijks.. bij mij weten ze ook niet waar het vandaan komt. Ik zou morgen wel even bellen, al is het alleen voor je eigen gerustheid 🤍

één maand geleden

Vamorgen ziet het er zo uit 🥺

één maand geleden

Reactie op mama🤍

Vamorgen ziet het er zo uit 🥺
Heb je de verloskundige al gebeld?

één maand geleden

Hoi, ik ben 6 weken en 2 dagen en dit heb ik dus ook. Vorige week zondag had ik het 1 dag en de gehele week niet meer. Afgelopen zondag tot aan nu heb ik het weer maar vaak alleen in de ochtend en avond. Soms ook donkerbruin. 2 x de verloskundige gesproken en zij gaf aan dat het “normaal” is en het niet van de baby afkomt. Ik heb trouwens pas over 2 weken m’n eerste echo. Ik durf zelf de verloskundige niet meer te bellen🫣

één maand geleden

Reactie op Jhené

Hoi, ik ben 6 weken en 2 dagen en dit heb ik dus ook. Vorige week zondag ha ...
Ja bij mij is dat ook nu is het ook weer gestopt komt vast weer terug. Heb dit keer ook niet gebeld durf niet meer idd haha 😅 Hopelijk blijft het deze kleur als het maar niet rood is

één maand geleden

Hier ook al 4x gehad ook 1x echt helderrood bloed bij afvegen. Maar daarna telkens weer weg, volgende week de 1e echo dus hopenlijk alles goed

één maand geleden

Reactie op cvldv

Hier ook al 4x gehad ook 1x echt helderrood bloed bij afvegen. Maar daarna ...
Ik hoop het 🙏🙏 bij mij was eerste keer met 5 weken dat ik bruin/rozr afscheiding had bleef 2 dagen. Met 6 weken echo gehad en het hartje klopte❤️

één maand geleden

Reactie op mama🤍

Ja bij mij is dat ook nu is het ook weer gestopt komt vast weer terug. He ...
Helaas is het toch wel wat donkerder (richting rood) geworden en alles in m’n lichaam zegt dat het foute boel is. Toch maar wel de verloskundige gebeld en mag nu vrijdag voor een echo komen. Stiekem blijf ik hopen maar…🥲

één maand geleden

Reactie op Jhené

Helaas is het toch wel wat donkerder (richting rood) geworden en alles in m ...
Heb ik ook gehad. Het zou ook kunnen dat er een vaatje is gesprongen door niezen of iets zwaars te tillen. Zo lang je niet erge buikpijn hebt en geen flink bloedverlies, zou ik me niet al te druk maken. Dat is wat mijn verloskundige mij heeft gezegd. Komt goed!🍀

één maand geleden

Reactie op Jhené

Helaas is het toch wel wat donkerder (richting rood) geworden en alles in m ...
Kan ook door gemeenschap komen. Gelukkig heb je geen pijn! Dat is een goed teken. Bij mij is het vanochtend deze kleur. Het veranderd ook elke keer.

één maand geleden

Reactie op Jhené

Helaas is het toch wel wat donkerder (richting rood) geworden en alles in m ...
Heb je een echo gehad ?

één maand geleden

Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook 3 dagen achter elkaar gehad, waarvan 1x helderrood. Was ook tussen week 7 en 8. De oorzaak is nooit gevonden, met de baby ging het goed.

één maand geleden

Reactie op Jhené

Helaas is het toch wel wat donkerder (richting rood) geworden en alles in m ...
Succes met je echo vandaag! Ik hoop met je mee dat het goed zit!

één maand geleden

Ik weet bij mij dat het van bruin naar roder ging. En ineens urenlang zwaar veel bloed. Bruin of beetje rood hoeft nog niet meteen foute boel te zijn. Ik hoop voor je dat alles goed is.