37 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb 3 kinderen en zondag is de jongste jarig dan doen we ze allemaal een shirt aan met. I got a big secret en dan staat er op de achter kant im ging to be a big browser/ sister :)

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Ik heb 3 kinderen en zondag is de jongste jarig dan doen we ze allemaal een ...
Dat moet brother zijn en niet browser

2 maanden geleden

Wij hebben het onze ouders en zussen + aanhang al wel verteld. De rest van de familie willen we het vertellen op onze bruiloft 5okt 2024. Door middel van een rebus🥰

2 maanden geleden

Voor onze ouders het volgende schilderijtje gemaakt. Voor onze zusjes & zwagers hetzelfde idee alleen dan "Oom & tante". Voor de rest willen we wachten tot de 1e echo

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Wij hebben het onze ouders en zussen + aanhang al wel verteld. De rest van ...
Wat een leuk idee

2 maanden geleden

Mijn zoontje had een mooie kleurplaat van een baby gemaakt. Dit hebben we ingepakt met foto's van hem met de positieve test en met een boekje: bobbi wordt grote broer!

2 maanden geleden

Naar familie doe ik haar denk ik dit shirtje aan

2 maanden geleden

2 jaar geleden heb ik rompertjes gedrukt

2 maanden geleden

Tijdens de verjaardag van mijn man (begin oktober) willen we dit rompertje cadeau geven aan mijn broer en zijn broer, zij zijn beide ook in verwachting!

2 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Naar familie doe ik haar denk ik dit shirtje aan
Oh zie nou dat de tekst niet te lezen is. Er staat zus op

2 maanden geleden

Ik ben tijdens onze vakantie in Frankrijk zwanger geraakt (wijnstreek) dus we willen het op een wijnetiket laten zetten met het verhaal dat we nog een cadeautje hebben van onze vakantie 🤭

2 maanden geleden

Wij hadden voor de oma's boekjes die gingen over oma's gekocht. Een Nijntje boekje en oma beer. Voor de aankomende tantes hadden we save the date kras kaartjes. Die hebben 3 bolletjes en daar kan je de datum etc invullen en de laatste is een rompertje

2 maanden geleden

Ik heb voor de opa's en oma's zelf rompertjes ontworpen en ook zelf bedrukt! Helemaal leuk om te doen 😁 en om te geven!

2 maanden geleden

Wat een leuke dingen! Ik was op vakantie en zou mn ouders ruim twee maanden mislooen dus kon het niet live doen. Ik heb toen via videobellen mijn ouders gevraagd of ze niet eerder op vakantie konden gaan. En wat ze erna deden. En wat ze in April volgend jaar doen. Het kwartje viel bij mijn vader een heel klein beetje, en toen heeft mijn man een boxpakje omhooggehouden.. Voor zijn ouders hebben we een wijnfles meegenomen van de vakantieplek die voor ons allemaal veel betekent, en verteld dat we nog een kadootje mee terug nemen maar dat ze wel tot April moeten wachten. En tegen onze vrienden waarmee we op vakantie waren (gaan al jaren samen en we hebben op al hun kroost gepast en verzorgd) hebben we gezegd dat ze dit jaar 'de mojito' zonder mij mogen drinken omdat ik volgend jaar een nieuwe vakantieganger mee zal nemen. Deze vonden we zelf het leukst, maar allemaal gewoon lekker simpel en intiem :).

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Wij hebben het onze ouders en zussen + aanhang al wel verteld. De rest van ...
Wat gaaf! En prachtig moment natuurlijk.. oh the voorpret!!

2 maanden geleden

Reactie op Justme_1988

Wij hebben het onze ouders en zussen + aanhang al wel verteld. De rest van ...
Oh wij ook! Wat leuk! Wordt onze tweede dus hoop dat ik het red met het verbloemen van mijn buik 😅

één maand geleden

Reactie op LisLuna

Oh wij ook! Wat leuk! Wordt onze tweede dus hoop dat ik het red met het ver ...
Tot nu toe gaat het nog goed. Heb slecht een wat opgezette buik door lucht teveel 😅 maar in cm niet gegroeid. Hopelijk gaat het bij jou ook goed komen. Voorla met de trouwjurk en het als geheim houden tot die tijd

één maand geleden

Ik heb een logo voor op een wijnfles ontworpen. Maarrrrr wat kan ik geven aan mensen die geen alcohol drinken? Eventueel wel met het logo.... 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Wij willen het in 1x aan de hele familie vertellen (gezin van m’n vriend bestaat met kids en aanhang uit 19 personen 🤦🏻‍♀️) we weten alleen nog niet hoe we het willen doen.. m’n schoonzus is over paar weken jarig en leek ons dat een goede gelegenheid omdat iedereen dan bij elkaar is. Enige is dat dan ook de schoonouders/zwagers/schoonzussen van m’n schoonzus er zijn en eigenlijk hebben we daar dan weer niet zo’n zin in 😂. Dus moeten nog even kijken hoe we het gaan aanpakken 😅

één maand geleden

Reactie op Huvi

Ik heb een logo voor op een wijnfles ontworpen. Maarrrrr wat kan ik geven a ...
Leuk! Een o.o prosecco?