37 Reacties

één maand geleden

Wij gaan opa en oma Blond Amsterdam mokken bestellen met een persoonlijke tekst. Twijfel april 2024 of gewoon oma/opa + naam.

één maand geleden

Reactie op Netje87

Wij willen het in 1x aan de hele familie vertellen (gezin van m’n vriend be ...
Ik zou hier nog een keer over nadenken. Ik vind het nooit zo gepast om op iemand anders feestje, verjaardag, trouwdag, etc je eigen nieuws aan te kondigen en aandacht naar jezelf toe te trekken terwijl het de verjaardag van je schoonzus is. Persoonlijk zou het mij niet uitmaken als het op mijn verjaardag zou gebeuren, maar er zijn mensen die dat echt niet kunnen waarderen.

één maand geleden

Reactie op Baby 2025

Ik zou hier nog een keer over nadenken. Ik vind het nooit zo gepast om op i ...
Ik snap wat je bedoelt maar ook zij zou dat niet erg vinden maar juist super leuk omdat ze heel graag tante wilt worden en nu al elke keer vraagt of ik al zwanger ben. Sterker nog, laatste keer toen ik haar zag zei ze al dat ze aan me zag dat ik zwanger was 😂. Dus daar maken we ons geen zorgen om 😉

één maand geleden

Wij gaan een doos 20 kipnuggets halen bij de Mc. Vervolgens plakken we de echo aan de binnenkant van de deksel en gaan we op visite, leggen we het doosje op tafel neer en zeggen dat we vij de mc zijn geweest en dacht dat hun ook wel wat wouden. Side note: mijn familie houdt van McDonalds😂 dus vandaar

één maand geleden

Reactie op m jeslinjoane

Wij gaan een doos 20 kipnuggets halen bij de Mc. Vervolgens plakken we de e ...
Super orgineel idee! Maar zorg alleen wel dat je de echo laat plastificeren! Want de hitte van de kipnuggets zal op je echo foto slaan en dan blijft er niets meer van over! 😱

één maand geleden

Reactie op blackbird123

Super orgineel idee! Maar zorg alleen wel dat je de echo laat plastificeren ...
Heeel slim! Dankjewel voor de tip totaal niet aan gedacht😂😂

één maand geleden

Wij zijn ongeveer uitgerekend in het paasweekend. Dus we geven mijn ouders en schoonouders een bakmix met een doosje eieren. In het doosje eieren zitten 2 normale eieren en 1 paaseitje en we plakken de echo aan de binnenkant op het deksel met de tekst: Ei, ei, ei, met Pasen komt er een baby bij! We zeggen dan dat er wel 1 heel bijzonder ei in het doosje zit, zodat ze er ook in gaan kijken!

één maand geleden

Reactie op blackbird123

Super orgineel idee! Maar zorg alleen wel dat je de echo laat plastificeren ...
NIET plastificeren!! Ik heb dat gedaan met een echo en er bleef niets meer van over. Het wordt namelijk op speciaal papier met inkt afgedrukt en dat kan niet tegen hitte.

één maand geleden

Voor mijn nichtje en neefje (bijna 3 en 2), die veel met duplo spelen heb ik ons toekomstige gezin in Duplo gekocht!

één maand geleden

Reactie op Brownn

NIET plastificeren!! Ik heb dat gedaan met een echo en er bleef niets meer ...
Je hebt van die speciale hoesjes om een echo in te stoppen. Maar dan zou ik alsnog een kopie in het doosje stoppen

één maand geleden

Reactie op Brownn

NIET plastificeren!! Ik heb dat gedaan met een echo en er bleef niets meer ...
Jaa je hebt daar speciale hoesjes voor! Helemaal vergeten erbij te vermelden! Oooh wat balen dat er niets overbleef van jullie echo!

één maand geleden

Reactie op Brownn

NIET plastificeren!! Ik heb dat gedaan met een echo en er bleef niets meer ...
Bedankt voor de waarschuwing haha. Ik had het nog zo gedaan ook. Ik plak hem op het laatste moment wel in het doosje en dan doe ik de echo in een ziplock plastic zak van de ikea, ik denk dat dat wel moet lukken toch?

één maand geleden

Morgen gaan we het aan man zijn oma vertellen. We hebben bij de Hema fotogebakjes besteld met dit erop 😁

één maand geleden

Vorige zwangerschap heb ik blanco matroesjka poppetjes beschilderd als mijn vader, moeder, zus, mijzelf en de baby en deze laten uitpakken door mijn vader met kerst😄

één maand geleden

Reactie op m jeslinjoane

Bedankt voor de waarschuwing haha. Ik had het nog zo gedaan ook. Ik plak he ...
Of gewoon in zo’n insteekhoesje en die dan dicht plakken

één maand geleden

Wij hebben het gisteren op de verjaardag van z’n zus verteld. We hebben deze dag uitgekozen omdat we weten hoe leuk zijn familie het zouden vinden. Dit moet je dus ook niet zomaar doen 😅. We hadden een houten puzzel gekocht (12 stukjes) met daarop jullie worden oom en tante! Deze hebben we per stuk ingepakt en z’n kleine nichtjes iedereen een stukje laten geven. Daarna iedereen bij elkaar geroepen en toen begon het. Puzzel wat compleet verkeerd in elkaar gezet maar ze zagen het woord tante en wisten al genoeg! 😂 eindelijk geen smoesjes meer waarom ik geen drankje wil 😂

één maand geleden

Onze ouders hebben we het verteld door hun een digitale fotolijst te geven toen ze bij ons op visite waren. Toen ze vroegen waar ze het aan verdiend hadden zei ik dat we volgend jaar dan realtime foto's van de baby erop kunnen zetten. Moeder en schoonmoeder moesten keihard huilen van blijdschap. Mijn broertje en zijn man wil ik een t-shirt geven en deze zelf bedrukken met de tekst van de foto.