20 Reacties
茅茅n maand geleden
Hoihoi ik had dit probleem ook een beetje nu is dit geen zwangerschap broek maar hij zit heerlijk hij is van ms mode en ze hebben hem ook nog 2 andere kleuren 馃榿
茅茅n maand geleden
https://www.fashionmusthaves.nl/product/musthave-deal-flared-broeken/
Deze zitten erg lekker en kan je hele zwangerschap aan. Ook voor na je zwangerschap zijn ze prima.
茅茅n maand geleden
Reactie op Online1989
https://www.fashionmusthaves.nl/product/musthave-deal-flared-broeken/
Deze ...
Pak je hierbij dan je eigen 'normale' maat, of een maatje groter?
茅茅n maand geleden
Reactie op MargotvdRakt
Pak je hierbij dan je eigen 'normale' maat, of een maatje groter?
Je normale maat.
茅茅n maand geleden
Ha! Ik heb gisteren een fijne broek gevochten bij Vila. Geen zwangerschapsbroek (ben ik nog niet aan toe) maar een wijde pantalon met mooie voorkant zonder knoopjes een ritsen en een elasstiek aan de achterkant. Hij was is er in allerlei kleuren. Ik heb wel 2 maten groter dan normaal genomen, nu nog erg ruim, maar dan kan het nog even mee. En hopelijk ook na de bevalling nog fijn :)
茅茅n maand geleden
Reactie op Bengel19
Heb nog heerlijk mijn studio Anneloes flared aan馃槃 nu 11+2 dus voor als die ...
Ik heb een zwangerschapsbroek van studio anneloes! Zou ze je zeker adviseren als je al fan bent haha. Op vinted staan er best een aantal voor iets leukere prijzen. Maar echt alles waard, ben er super blij mee!
茅茅n maand geleden
Hoi, ik heb de broek Eli bij Bellyfashion gekocht. Super leuk boutiqueje in Zoetermeer. Ze hebben ook een website met goede klantenservice maar de winkel is veel leuker!
茅茅n maand geleden
Ik heb een broek bij ninepine besteld, dit is een Zweeds merk. Door de stretch stof zit hij lekker bij mijn buik en kan ik er ook nog in groeien. Wat voor mij belangrijk is, is dat deze broek in meerdere lengtematen beschikbaar is. Zelf ben ik namelijk 1.83m. Echt een aanrader (maar niet goedkoop)
茅茅n maand geleden
Reactie op Mieke_1989
Ha! Ik heb gisteren een fijne broek gevochten bij Vila. Geen zwangerschapsb ...
Sorry voor de typfouten, mijn telefoon suggereert dingen te snel ;)