50 Reacties

2 maanden geleden

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid voor jezelf? Ik ben 4wk6dagen en sinds deze ochtend bloedverlies. Verloskundige kan me niets zeggen, maar ik ben zo bang. Hoe gaat het nu bij jou?

2 maanden geleden

Ik heb ook een week lang licht bloedverlies gehad. Mocht voor echo komen maar was helemaal niets op te zien. Ik mag morgen weer heen maar als er dan nog niets te zien is, is het vast geen goed teken.

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid voor jezelf? Ik ben 4wk6dagen en sin ...
Hoeveel bloedverlies heb je? Is het weinig/veel. Bruin, roze. Donkerrood?

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Hoeveel bloedverlies heb je? Is het weinig/veel. Bruin, roze. Donkerrood?
Doorlopend sinds vanochtend 7.30 alsof ik ongesteld ben. Helderrood. Ik ben al de hele dag aan het huilen. Vk kan er niets zinnigs over zeggen helaas. Maar ik ga uit van het ergste.

2 maanden geleden

Dit is voor mij een slechte ervaring. Het verschilt echt per persoon wat het kan zijn. Sommige ervaren het positief met lichte bloedverlies

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Doorlopend sinds vanochtend 7.30 alsof ik ongesteld ben. Helderrood. Ik ben ...
Och wat vervelend zeg! Als je 4 weken zwanger bent is er ook nog niets te zien, dat was bij mij iig niet het geval dus ik zit ook nog steeds in onzekerheid... Snap je verdriet! Ik heb in 2022 ook een miskraam gehad met 9 weken Je kunt nu helaas niets anders doen dan afwachten... 😔 Veel sterkte!

2 maanden geleden

Ik verlies nu ook weer bloed. Word er krankjorig van. Morgen hopelijk de zekerheid. Of miskraam of zwangerschap. Word hier ongelooflijk chagrijnig en moedeloos van

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik verlies nu ook weer bloed. Word er krankjorig van. Morgen hopelijk de ze ...
Ik stuur je heel veel positieve vibes😘

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Ik stuur je heel veel positieve vibes😘
Ik jou ook meid !❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Hier ook last van bloedverlies, roze/bruine afscheiding. Al 1,5 week, maakt me ook zo onzeker 😢

2 maanden geleden

Hier helaas ook nog geen zekerheid. Is nog te vroeg om iets te zien en kan beide kanten op gaan. Wordt elke dag wat erger helaas, alleen (nog) niet helder rood. Duimen dat het goed blijft gaan en wachten op een echo

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Doorlopend sinds vanochtend 7.30 alsof ik ongesteld ben. Helderrood. Ik ben ...
Pff wat een onzekerheid zeg! Ga met je mee duimen, hoop zo met je mee! Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Ik verlies nu ook weer bloed. Word er krankjorig van. Morgen hopelijk de ze ...
Wat rot is dit zeg! Heb je morgen een echo? Hopelijk snel meer duidelijkheid, die onzekerheid is inderdaad om moedeloos van te worden

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Hier ook last van bloedverlies, roze/bruine afscheiding. Al 1,5 week, maakt ...
Ik kan me het heel goed voorstellen! Hoe ver ben je?

2 maanden geleden

Reactie op TanjaTS95

Pff wat een onzekerheid zeg! Ga met je mee duimen, hoop zo met je mee! Hoe ...
Het bloeden gaat nog steeds door. Alsof ik ongesteld ben. Als ik op de wc zit druppelt het zo uit me. Inmiddels zitten er ook af en toe wat stolsels bij. Ik heb ook wel krampen, maar voor m’n gevoel niet per se anders dan ik de eerste weken heb ervaren van het gewoon zwanger zijn. Ik moet de verloskundige bellen als het zoveel is dat ik elk halfuur verband zou moeten verwisselen. In principe vrijdag pas weer contact tenzij ik eerder aan de bel wil trekken. Ze zei aan de telefoon; ik heb gekkere dingen gezien tijdens een zwangerschap, maar het klinkt wel als een startende miskraam.

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Ik kan me het heel goed voorstellen! Hoe ver ben je?
Ik ben nu 6+1 en het startte bij 4+4

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Het bloeden gaat nog steeds door. Alsof ik ongesteld ben. Als ik op de wc z ...
Wat vreselijk die onzekerheid… heb je een echo ingepland staan?

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Wat vreselijk die onzekerheid… heb je een echo ingepland staan?
Ja, ik ben al de hele dag heel verdrietig. Ik kan me niet voorstellen dat dit nog goed gaat. Nu 4wk6dagen. Vroege echo staat pas op 9 september. Verloskundige wil wel een extra echo inplannen, maar ze zei dat het tijdens het bloeden niet perse zin heeft want we weten niet wanneer dat eindigt en met wat. Dus stel ik zou nu een echo hebben, zou je nog best een zwangerschap kunnen zien omdat het vruchtje er nog niet uit is, maar betekent niet dat het goed is.

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Ja, ik ben al de hele dag heel verdrietig. Ik kan me niet voorstellen dat d ...
Sterkte, hopelijk komt het goed 😘

2 maanden geleden

Bel heel benieuwd morgen. Heb ook een zeurende gevoel in onderbuik 😔. Verschrikkelijk dit