50 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb nu sinds een week ook bloedverlies maar alleen met afvegen, niet constant en alles is bruin. Ik heb morgen de echo, heel zenuwachtig.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ik heb nu sinds een week ook bloedverlies maar alleen met afvegen, niet con ...
Pff spannend, hoelang ben je al zwanger? Hier blijft het ook aanhouden maar doen ze nog geen echo

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ik heb nu sinds een week ook bloedverlies maar alleen met afvegen, niet con ...
Spannend! Hopelijk is alles goed!

2 maanden geleden

Reactie op TanjaTS95

Pff spannend, hoelang ben je al zwanger? Hier blijft het ook aanhouden maar ...
Yes maar ik heb er wel een goed gevoel bij.. omdat het dus erg weinig is en alleen bruinig is en dus erg weinig maar goed elke keer als ik het weer zie baal ik ook en vind ik het wel weer enorm spannend. Dus morgen maar zien.. vorige week was mijn HCG 28000 dus die laat ik ook nog een keer prikken om te zien hoe die ontwikkeld. Ik ben vandaag precies 7 week dus hoop morgen een hartje te zien!

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid voor jezelf? Ik ben 4wk6dagen en sin ...
Hee meid! Wat vervelend! Ik had dit ook en het was helaas door gaan zetten en een miskraam geworden! Nu ben ik 5+2 weken zwanger🍀

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ik heb nu sinds een week ook bloedverlies maar alleen met afvegen, niet con ...
Ik heb sinds gisteren avond ook met afvegen donker bloed. 5 weken nu.. VK zei dat het niet spannend was… ben benieuwd laat me weten! Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op Deffkuss

Hee meid! Wat vervelend! Ik had dit ook en het was helaas door gaan zetten ...
Gefeliciteerd! Hoelang zat er tussen je miskraam en deze zwangerschap?

2 maanden geleden

Hier helaas baarmoeder leeg :( Miskraam is dus ook al geweest

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Hier helaas baarmoeder leeg :( Miskraam is dus ook al geweest
Ahh wat verdrietig zeg! Heel veel sterke. Mag ik je vragen hoe het bij jou is verlopen? Hoelang heb je gebloed, welke kleur en ‘hoe erg’?

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Ahh wat verdrietig zeg! Heel veel sterke. Mag ik je vragen hoe het bij jou ...
Dankjewel! Bij mij ging het heel raar. Want tijdens mijn nod werd ik ongesteld zon 2 a 3 dagen ( athands dat dacht ik) heb die dagen flink gebloed. Daarna was het over. Toen week later begonnen met ovulatietesten en die gaven positief aan. Ik vond dit erg vroeg dus deed een zwangerschapstest. Die was direct positief en testte met clear blue 2-3 weken. Zon 5 dagen later kreeg ik licht bloedverlies en sloeg de twijfel toe. Maar ook dit stopte na een aantal dagen weer. Ik mocht vrijdag 9augustus voor een vroege echo omdat ik onzeker was van het bloedverlies en daar was niets op te zien. Het kon zijn dat ik nog pril zwanger was dus moest nog 2 weken wachten. Gister weer begonnen met bloedverlies licht roze maar Vanmorgen ineens weer over. Om 11:20 weer heen geweest voor een echo en zou dan 6,5 a 7 weken moeten zijn maar ook op deze echo was niets te zien... Waarschijnlijk heb ik het al verloren tijdens die menstruatie maar heeft mijn lichaam wel al hcg aangemaakt waardoor ik toch positief testte. Ik vond het al heel gek omdat ik die menstruatie erg heftig vond en er niet bij kon met mijn hoofd dat dat een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar vk zei toen nog dat het echt een zwangerschap was. Helaas had ze het mis...

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dankjewel! Bij mij ging het heel raar. Want tijdens mijn nod werd ik ongest ...
Pfoeh, wat heftig zeg. Fijn dat je je verhaal wilt delen! Want het laat zien dat het bij iedereen echt heel anders kan gaan met of positief of helaas een negatieve uitslag.. Veel sterkte met het verwerken! Ik tel af naar morgen..

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dankjewel! Bij mij ging het heel raar. Want tijdens mijn nod werd ik ongest ...
Had je verder zwangerschapssymtomen als ik vragen mag ik herken mij heel erg in dit verhaal op dit moment?

2 maanden geleden

Reactie op Celine3

Had je verder zwangerschapssymtomen als ik vragen mag ik herken mij heel er ...
En uiteraard heel veel sterkte toe gewenst!

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Pfoeh, wat heftig zeg. Fijn dat je je verhaal wilt delen! Want het laat zie ...
Dankjewel! Ik ben er gelukkig rustig over. Ik was gewoon toe aan antwoorden en die onzekere weken sloopten mij. De vorige miskraam heb ik veel heftiger ervaren. Heel veel succes morgen. Houd je me even op de hoogte?❤️

2 maanden geleden

Reactie op Celine3

Had je verder zwangerschapssymtomen als ik vragen mag ik herken mij heel er ...
Ja. Mijn vorige zwangerschap ( voldragen, dochter is 2,5) en de zwangerschap ervoor (9weken miskraam) Heb ik last gehad van carpaal tunnelsyndroom en last van de stuit Ik had nu gevoelige borsten, kon alles aan elkaar eten, ook weer gevoelige vingers en een gevoelige stuit... Mag ik vragen naar joun verhaal?❤️

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Dankjewel! Ik ben er gelukkig rustig over. Ik was gewoon toe aan antwoorden ...
Dat is fijn. Dit is onze eerste zwangerschap na 3/4 jaar proberen. Ik zie de hele wereld verwijden als ze morgen zeggen dat het niet goed is..

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Dat is fijn. Dit is onze eerste zwangerschap na 3/4 jaar proberen. Ik zie d ...
Heb je een reden dat je angstig bent?😘

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Heb je een reden dat je angstig bent?😘
Sorry dat klinkt misschien een beetje bod maar bedoel dat niet. 3/4 jaar proberen is erg lang en snap dat dat onzekerheid met zich mee brengt. Heb je verder iets ervaren waardoor je bang bent?

2 maanden geleden

Reactie op J.W.N

Sorry dat klinkt misschien een beetje bod maar bedoel dat niet. 3/4 jaar ...
Oh nee hoor haha. Onderzekerheid omdat ik gewoon sinds het begin al veel pijn heb en dus wat bloed verlies. Hoeft niet verkeerd te zijn maar kan wel dus dat geeft een bepaalde angst 😘.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Oh nee hoor haha. Onderzekerheid omdat ik gewoon sinds het begin al veel pi ...
Ahh okeoke. Snap je onzekerheid dan wel! Maar niet ieder bloedverlies hoeft mis te zijn! Succes morgen !❤️