50 Reacties

2 maanden geleden

Ik had gisteren ook ineens bloedverlies. Vandaag mijn eerste echo en er was duidelijk een kloppend hartje 💕

2 maanden geleden

Hier is het nog steeds het zelfde alleen nemen de krampen in m'n buik nu af. Twijfel of dit een goed teken is. Denken jullie dat dit kwaad kan of is het een teken dat de baarmoeder stopt met groeien?

2 maanden geleden

Hi allemaal! Helaas maak ik me hier ook druk om. 5 + 5 zwanger. Iets voor eerste (zeer lichte positieve test (bijna 2 weken geleden) had ik een paar dagen bruin bloedverlies, dit stopte vanzelf. Hierna een paar “knaltesten” gedaan en zo was het duidelijk. Eigenlijk pas 4 sept eerste echo (bij 7,5 week) maar vanaf gisteren heb ik bloedverlies. Grotendeels bruin bloed en alleen bij het afvegen, vanmorgen wel ook wat dieper rood. VK zegt dat het toch wel echt vaker voorkomt en geen reden is om druk te maken, mits het kleine hoeveelheden blijft en er geen flinke krampen bij zijn. Toch blijft het spannend.. ik mag volgende week donderdag al komen voor een echo ipv 4 september. Ik ben dan 6 + 5. Hoop zo dan hartactiviteit te zien! Je gaat hierdoor ook extra op de symptomen letten… heb bv wel nog pijnlijke borsten maar het opgezwollen buik gevoel lijkt minder dan paar dagen terug, je kan jezelf helemaal gek maken door die onzekerheid! Hoe gaat het bij jullie nu?

2 maanden geleden

Reactie op Meau

Ik had gisteren ook ineens bloedverlies. Vandaag mijn eerste echo en er was ...
Wat fijn! Hoeveel weken ben jij op het moment?

2 maanden geleden

Reactie op Meau

Ik had gisteren ook ineens bloedverlies. Vandaag mijn eerste echo en er was ...
Hoeveel bloedverlies heb je gehad?

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Hi allemaal! Helaas maak ik me hier ook druk om. 5 + 5 zwanger. Iets voor e ...
Hey, Hier bijna hetzelfde alleen is bij mij het altijd bruin gebleven. Ben ook vorige week begonnen met bloeden, precies week geleden. Ook alleen met afvegen en bruinig en weinig. Het is ook niet constant maar wel dagelijks. Vandaag echo gehad en mooi kloppend hartje te zien en alles zag er goed uit. Heel blij mee en gynaecoloog zei dat het heel normaal kan zijn maar tegelijkertijd houden ze het in de gaten en over twee weken weer. Maar tot nu toe alles op groen. Hopelijk voor jou ook.

2 maanden geleden

Reactie op Flappie1239

Hey, Hier bijna hetzelfde alleen is bij mij het altijd bruin gebleven. Ben ...
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad + kloppend hartje! Hoe ver ben jij nu?

2 maanden geleden

Reactie op Madeliefje12345

Wat fijn! Hoeveel weken ben jij op het moment?
7 weken 💕

2 maanden geleden

Reactie op TaylorMae1994

Hoeveel bloedverlies heb je gehad?
Een avond lag er een plas bloed op de bank en in mijn broek. Toen ik naar de wc ging druppelde het nog na.

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Ja. Mijn vorige zwangerschap ( voldragen, dochter is 2,5) en de zwangerscha ...
Het ging eigenlijk precies het zelfde als bij jou. Helaas donderdag te horen gekregen dat er geen kloppend hartje is