10 Reacties

2 maanden geleden

Als je gemeenschap heb gehad bijv kan het daarom. En anders kan er een adertje gesprongen zijn. Je hoeft je echt geen zorgen om te maken! Heb ik vaker gehad in mijn andere zwangerschappen! En laatst ook met gemeenschap kwam er veel helder bloed. Je baarmoeder mond is gewoon gevoeliger!😘

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Als je gemeenschap heb gehad bijv kan het daarom. En anders kan er een ader ...
Ik heb de verloskundige gebeld echt vervelend hoe ze er op reageren met dat het meeste gevallen een begin van een miskraam is. Zonder dat ze me hebben gezien zo een oordeel trekken maakt je echt onrustig. Bedankt voor je reactie ben er wel een beetje rustig van geworden❤️

2 maanden geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad, precies zo licht. En met gemeenschap inderdaad soms wat helder bloed, maar ook lang niet elke keer. Nu 6+ weken zwanger en tot nu toe geen bloed meer gezien. Het hoeft echt niet gelijk iets slechts te betekenen volgens mij. Ik maakte me toen ook heel erg druk, maar ik heb het losgelaten. 26 augustus heb ik mijn eerste echo, dus hoop dan dat ik een kloppend hartje ga horen. Ervaar je verder nog iets anders? Zoals hevige buikkrampen? En wanneer heb je je eerste echo?😊

2 maanden geleden

Reactie op gzm63

Ik heb de verloskundige gebeld echt vervelend hoe ze er op reageren met dat ...
Dat meen je niet... wat een klote verloskundige zou gelijk een klacht indienen! Vooral rustig aan doen en als je het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken en zeggenndat je gezien wilt worden

2 maanden geleden

Reactie op gzm63

Ik heb de verloskundige gebeld echt vervelend hoe ze er op reageren met dat ...
Wauw wat een heftige reactie van de verloskundige! Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook van 4 tot 13 weken vaak gebloed en ze hebben mij altijd gerust gesteld en mocht rond 6+2 weken als langs voor een echo. Dus het hoeft écht echt echt niet iets naars te betekenen. Gebeurt veel in je lijf en adertjes zijn nu gevoelig, dus die kunnen ook makkelijker een keer “springen”. Laat je niet meteen gek maken😘

2 maanden geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad, precies zo licht. En met gemeenschap in ...
Ik heb een vroege echo gehad ivm mijn operatie heb vandaag weer wen afspraak voor het hartje

2 maanden geleden

Ik had dit ook. Alleen met afvegen. Heb de verloskundige gebeld ivm meerdere miskramen mocht ik gelijk langskomen. We hebben een kloppend hartje gezien! Was ook rond 6 weken. Ze vertelde dat als goed doorbloed is aan de overkant en dat een keer niezen oid al een beetje bloed kan geven. Ik heb het nu nog wel eens. Maar zolang het niet knal rood is maak ik mij geen zorgen..

2 maanden geleden

Zo dat vind ik geen fijne reactie van je verloskundige 🤦🏻‍♀️.. niet echt geruststellend.. Ik heb 2 weken geleden ook een bloeding gehad met een stolsel erbij (helder bloed). Heb op zondag de verloskundige gebeld en die heeft me echt gerustgesteld. Ze vertelde me dat het best vaak voorkomt omdat het goed doorbloed is, je kan al een bloeding krijgen door niezen, gemeenschap, papiertje van de grond pakken. Maandag zat t me nog steeds niet lekker en heb ik weer gebeld. Toen andere verloskundige aan de telefoon gehad en die zei hetzelfde. Zolang je maar niet non stop echt maandverbandjes volbloed en geen krampen hebt is het echt heel normaal. Tuurlijk kunnen ze je geen zekerheid garanderen tot je een echo hebt gehad, maar ze waren erg positief. Zou het bij de praktijk wel aangeven dat ze zo gereageerd heeft op je, ze moeten er dag en nacht voor je zijn, ookal bel je elke dag.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook een paar keer gehad, precies zo licht. En met gemeenschap in ...
Hi ja zeker ik heb heel erg veel alst van me onderbuik maar ik kom net van de verloskundige het hartje was te zien. En het buikpijn komt blijkbaar door me baarmoeder die aan het groeien is.

2 maanden geleden

Reactie op gzm63

Hi ja zeker ik heb heel erg veel alst van me onderbuik maar ik kom net van ...
Ahh wat fijn dat je het hartje kon horen! Ja denk dat het bij ook komt doordat mijn baarmoeder groeit, maar ik zie het allemaal de 26ste wel.