11 Reacties

één maand geleden

hii, ja zeker kan dit!! ik ben gestopt met mijn allergie medicatie en nies onwijs veel, vandaar dat ik ook vaker licht roze bloed heb! zolang het licht is is het onschuldig heeft de vk uitgelegd aan mij..😊

één maand geleden

Reactie op catharina070

hii, ja zeker kan dit!! ik ben gestopt met mijn allergie medicatie en nies ...
Goed om te weten! Ik schrok.. Maar dacht wel aan de enorme druk. Komt dat dan door een adertje? En hoe lang bloed het? 😊

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Goed om te weten! Ik schrok.. Maar dacht wel aan de enorme druk. Komt dat d ...
ja klopt dat komt door een adertje, aangezien we ook zoveel meer bloed nu in ons lijf hebben! ik heb het een aantal dagen gehad maar in kleine hoeveelheden en ook met een beetje slijm. als je toch nog ongerust bent bel je vk, zij kan je absoluut ook veder helpen en weet veeeel meer dan ik🙈☺️

één maand geleden

Reactie op catharina070

ja klopt dat komt door een adertje, aangezien we ook zoveel meer bloed nu i ...
Dank je wel voor je reactie! Klinkt allemaal ook erg logisch. Ik ga morgen mijn vk even bellen, nu te laat I think 🙈 Hele fijne zwangerschap! 💗💗💗💗

één maand geleden

Och verschikkelijk he! Ik had dat ook met overgeven🙈 Op den duur zat ik met een emmer op de wc hahahha

één maand geleden

Reactie op nikkivb

Och verschikkelijk he! Ik had dat ook met overgeven🙈 Op den duur zat ik me ...
Oh echt! Verschrikkelijk! Dus na het overgeven ook een beetje bloed???

één maand geleden

Ik heb het ook na hard overgegeven! Niets aan de hand verder dus komt echt puur van de druk.

één maand geleden

Reactie op MaxinePravi

Ik heb het ook na hard overgegeven! Niets aan de hand verder dus komt echt ...
Oh gelukkig 🙈! Ik heb ook nu geen bloed meer. Het was maar 1 keer na het overgeven. De druk is natuurlijk zo hard 🤢

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Oh echt! Verschrikkelijk! Dus na het overgeven ook een beetje bloed???
Jaa ik heb sws 2x ook echt een kleine bloeding gehad, maar er was niks aan de hand. Echo’s zijn gewoon goed. De een heeft er sneller last van dan de ander. Zolang je geen heftige krampen of stolsels hebt en veel bloedverlies, zit het echt wel goed😊🩷

één maand geleden

Reactie op nikkivb

Jaa ik heb sws 2x ook echt een kleine bloeding gehad, maar er was niks aan ...
Gelukkig! 😊 Hoe lang houd het bloedverlies aan bij jou? Ik heb weer bloedverlies 😥

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Gelukkig! 😊 Hoe lang houd het bloedverlies aan bij jou? Ik heb weer bloedv ...
Nou bij mij is het echt tot het weg is uit mijn vagina, klinkt beetje stom. Dus na even goed vegen. Daarna hou ik vaak nog beetje roze afscheiding, maar dat trekt na een dag of 2 wel weg. Je kan altijd de verloskundige even bellen! Dan kun je even checken, dat stelt je misschien wat gerust