20 Reacties

één maand geleden

Foto 2

één maand geleden

Ik heb de gehele week voor mijn nod om de dag bloedingen gehad. Sindsdien 1x per week een kleine bloeding. Afgelopen dinsdag vroege echo gehad met precies 7 weken en alles was goed. Mooi kloppend hartje gezien. Bloedingen hoeven dus blijkbaar niet perse iets slechts betekenen gelukkig🥰

één maand geleden

Bij mij liep het streepje trouwens ook heeeel traag op. Ben achteraf gezien wel 5 dagen terug gezet. Dus was minder ver dan ik dacht. Daar kwam het waarschijnlijk door, dat ik dus ‘te vroeg’ ging testen

één maand geleden

Reactie op xLapx

Ik heb de gehele week voor mijn nod om de dag bloedingen gehad. Sindsdien 1 ...
Vergelijkbare situatie hier. As vrijdag de vitaliteitecho. Maar vorige week al een eerste echo met bevestiging dat er een beginnende zwangerschap zit. Vorige zwangerschap gebloed van begin tot einde maar toch een prachtig gezond meisje 🥰 Zolang de test oploopt mag je toch hoop houden 🍀

één maand geleden

Reactie op xLapx

Ik heb de gehele week voor mijn nod om de dag bloedingen gehad. Sindsdien 1 ...
Bedankt voor je reactie (: En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ga vandaag weer testen dus ben heel benieuwd. Vanmorgen toch weer veel helder rood bloed verloren..

één maand geleden

Reactie op MiniVosje

Vergelijkbare situatie hier. As vrijdag de vitaliteitecho. Maar vorige week ...
Bedankt voor het reageren! En gefeliciteerd. Hopelijk gaat alles helemaal goed. Misschien gekke vraag, maar was het bloeden dan ook hevig of steeds maar een beetje?

één maand geleden

Ik had heletijd licht bloedverlies, Testen werden donkerder, maar helaas een vroege miskraam. Tijdens mijn nod begon mijn menstruatie die best hevig was. Een week later testte ik zwanger. Waarschijnlijk toen al mis gegaan

één maand geleden

Helaas zegt een positieve test niks nadat je bloedverlies hebt gehad. Het kan best zijn dat je alles al bent verloren maar nog wel positief test door de hcg in je lichaam. Ik ben alles kwijt geraakt zon 4 weken geleden maar ik heb nu nog steeds een licht positieve test...

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Helaas zegt een positieve test niks nadat je bloedverlies hebt gehad. Het k ...
Och wat verdrietig. En ook rot dat je zo lang nog die HCG in je lijf houdt. Hopelijk mag het snel lukken!

één maand geleden

Ja verdrietig. Maar wist ergens wel dat het niet goed zat. En ik heb helaas ervaring met dat mijn gevoel bijna altijd wel klopt. Ik hoop voor jou op een positieve uitslag! Maar omdat je zegt veel stolsels te zijn verloren, vrees ik dat het niet goed is gegaan. ( Sorry maar ik wil je geen valse hoop geven) Als je testen positief blijven kun je niets anders doen dan afwachten tot de 1e echo Succes en sterkte !❤️

één maand geleden

Dit kan prima een innestelingsbloeding zijn hoor! Gewoon afwachten en over paar dagen weer testen.

één maand geleden

Het zou best kunnen hoor. Ik had op mijn NOD een bloeding met stolsels dat ik dacht mijn menstruatie gaat beginnen. Na 1,5 dag stopte het en snapte er niks van 2 dagen daarna dacht ik misschien toch even testen en ik had de meest licht positieve test ooit. Een enorm late innesteling. Testen werden donker en nu 8,5 week zwanger!

één maand geleden

Even een update… buikpijn neemt wel toe en vanmorgen hevig gaan bloeden. Zojuist getest en zie nu bijna niks meer op de test. Ga er toch van uit dat dit niet veel goed betekent… voor een innesteling lijkt het me ook wel erg veel bloed ):

één maand geleden

Reactie op m jeslinjoane

Het zou best kunnen hoor. Ik had op mijn NOD een bloeding met stolsels dat ...
Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Ja verdrietig. Maar wist ergens wel dat het niet goed zat. En ik heb helaas ...
Dankjewel! ❤️

één maand geleden

Reactie op m jeslinjoane

Het zou best kunnen hoor. Ik had op mijn NOD een bloeding met stolsels dat ...
En ook al een echo gehad ?🥰

één maand geleden

Reactie op J.W.N

En ook al een echo gehad ?🥰
Zeker met een kloppend hartje! ❤️

één maand geleden

Reactie op SdeReus

Even een update… buikpijn neemt wel toe en vanmorgen hevig gaan bloeden. Zo ...
Wat verdrietig! Dat is niet de update waar wij op hoopte. Sterkte de komende tijd, wens je veel kracht toe 😘

één maand geleden

Reactie op MiniVosje

Wat verdrietig! Dat is niet de update waar wij op hoopte. Sterkte de komend ...
Dankjewel