18 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit ook, zaterdag positief getest zondag begon ik met bloeden.. dit doe ik nog steeds geen buikpijn geen stolsels alleen bloed.. ik maak me ook erg zorgen kan 12 augustus pas terecht bij de verloskundige.

3 maanden geleden

Bij onze zoon had ik de dag van de licht positieve test en de dag erna ook lichtroze bloedverlies. Was wel echt roze en neigde niet naar rood.

3 maanden geleden

Reactie op Lola00

Ik heb dit ook, zaterdag positief getest zondag begon ik met bloeden.. dit ...
Heel vervelend als je in zo’n onzekere periode zit, heel veel succes en hopelijk positief nieuws de 12e!

3 maanden geleden

Reactie op Suus399

Bij onze zoon had ik de dag van de licht positieve test en de dag erna ook ...
Dit geeft mij wel een stukje geruststelling, want het is bij mij nu ook heel licht roze en het lijkt nu minder te worden, hopelijk is het gewoon oké.

3 maanden geleden

Ik heb vorige week 2 lichte positieve testen gehad. En daarna nog een lichte bruine bloeding gehad. Ik heb deze week opnieuw getest en blijft nog steeds licht positief. Moet ik me zorgen maken? Ook ik kan pas 22 augustus terecht bij de verloskundige..

2 maanden geleden

Hoi dames, hoe is het bij jullie gegaan en hoe gaat het nu met het bloedverlies Ik ervaar op dit moment het zelfde gisteren een lichte zwangerschapstest en net had ik wat bloedverlies Begin juni een miskraam gehad dus ben weer zo bang dat het weer gebeurd

2 maanden geleden

Hier ook weer in de stress. 3 miskramen gehad, nu weer lichtroze afscheiding.. zo niet fijn elke keer

2 maanden geleden

Reactie op Saarrow

Hier ook weer in de stress. 3 miskramen gehad, nu weer lichtroze afscheidin ...
Wat super vervelend... die onzekerheid 😔 Bij mij is het een miskraam geworden, m'n tweede..

2 maanden geleden

Mijn verloskundige zegt dat bij 70 - 80% van de gezonde zwangerschappen er in het eerste trimester roze afscheiding of bloedverlies is. Ik heb ook elke paar dagen roze afscheiding, dan bruin, een dagje normaal en dan weer roze. Ben nu 2 jaar bezig en heb 2 miskramen gehad, dus herken de stress! Ik probeermaar aan de woorden van mijn verloskundige te denken. En zolang het niet veel en helder rood is, zal het nog wel goed zitten.

2 maanden geleden

Ik heb ook (bruin) bloedverlies sinds vanmorgen… ben nu 4+4 en maak me zorgen. Dit worden lange dagen, hoop zo dat het goed gaat! 🙁

2 maanden geleden

Ik heb inmiddels al een week bloedverlies. Maar alleen lichtroze bij afvegen. Soms als ik een paar uur niet geplast heb, zoals ‘s nachts, is het ineens wel weer wat meer en ook echt wel rood. Maar daarna is t weer uuuuren heel licht roze. Verloskundige kan nog niks zien natuurlijk, mag volgende week waarschijnlijk wel een vroege echo met 6+ weken.. Ik voel me echt nog zwanger, mijn borsten zijn nog steeds groot en pijnlijk, ben moe en misselijk. Maar heb er steeds minder vertrouwen in.

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Ik heb ook (bruin) bloedverlies sinds vanmorgen… ben nu 4+4 en maak me zorg ...
Ik heb dit ook gehad, een paar drupjes maar. Loop net een dagje voor op jou 😊 Ik had ook de zorgen en daarom de verloskundige gebeld. Tussen de 4 en de 6 weken kan je nog innestelingsbloedingen krijgen. Als je verder geen gekke pijntjes hebt, tussen de schouderbladen en/of hele erge krampen. Hoef je je eigenlijk geen zorgen te maken. Ik had dinsdag een beetje bruin bloed en woensdag nog een klein drupje. Nu niks meer. Mocht je het toch niet vertrouwen, bel dan even de verloskundige. Die kunnen je geruststellen 😊

2 maanden geleden

Hier ook, sinds maandag. Om de dag een beetje donker bloedverlies. Net toch maar even de verloskundige gebeld en bij haar gaan de alarmbellen niet rinkelen aangezien we verleden weekend ook gemeenschap hebben gehad en het ‘oud’ bloed is. Er kan een vaatje zijn gesprongen aangezien de baarmoedermond heel gevoelig is….

2 maanden geleden

Reactie op Lvlj

Wat super vervelend... die onzekerheid 😔 Bij mij is het een miskraam gewor ...
Ohneeee sterkte meis! Wat mega vervelend.

2 maanden geleden

Hoe gaat het nu met iedereen? Ik heb nog steeds lichtbruine afscheiding, de 4e dag alweer. Zit me toch niet helemaal lekker. Word vandaag teruggebeld door de verloskundige.

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Hoe gaat het nu met iedereen? Ik heb nog steeds lichtbruine afscheiding, de ...
Wat vervelend die onzekerheid! Stelde de verloskundige rust?

2 maanden geleden

Reactie op Seal

Wat vervelend die onzekerheid! Stelde de verloskundige rust?
Mwa niet echt eigenlijk 😂 ze gaf aan dat het twee kanten op kan. Op zich kan bruin bloedverlies onschuldig zijn en ze gaf aan dat ik me meer zorgen moet maken als het helder rood + krampen is. Maar mijn angst is alsnog dat het dan komende dagen door gaat zetten in een miskraam.. Als het eind van de week nog zo is moet ik opnieuw bellen

2 maanden geleden

Reactie op Yvonne2103

Hoe gaat het nu met iedereen? Ik heb nog steeds lichtbruine afscheiding, de ...
Zo irritant hè?! Hier ook af en toe was roze bloedverlies gehad.. dan is het weer ff rustig en komt het weer. Het zet nog niet door, maar omdat ik ook geen symptomen ervaar en ook 3 eerdere miskramen heb gehad, ben ik ook bang dat het uiteindelijk toch in een miskraam eindigt. Niet te doen die dagen kruipen voorbij..