14 Reacties
20 dagen geleden
https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Fijne tas en niet duur.
19 dagen geleden
Ik had voor de eerste een echte luiertas met veel vakken.. toen ik uiteindelijk overstapte o een simpele rugzak ging alles een stuk makkelijker.
Voor de tweede ga ik dus gelijk voor een gewone ruime rugzak en werk ik met zipzakjes voor het sorteren
19 dagen geleden
Ik heb een rugzak van Captain and Son. Niet de luiertas, die vind ik vreselijk overpriced, maar de ‘gewone’ Bergen tas. Momenteel gebruik ik deze voor dagjes weg met mijn kleuter, maar deze plan ik straks ook gewoon als luiertas te gebruiken.
Tijdens mijn dochtertjes eerste jaar ben ik er wel achter gekomen dat een rugzak sowieso de voorkeur heeft (makkelijk omhangen en je handen vrij hebben). Verder graag een tas met wat handige vakjes aan de buitenkant voor eventueel drinkfles, vochtige doekjes in het voorvakje. Zodat voor de ‘snelle’ benodigdheden niet de hele tas open hoeft.
19 dagen geleden
Ik gebruik de rugzak van done by deer. Heel blij mee en veel gebruikt bij de eerste. Bij de tweede gebruiken we hem weer :)
19 dagen geleden
Wij hadden eerst een rugzak (luiertas van Dusq) maar dat vond ik dus juist niet handig. Een tas die ik makkelijk aan de kinderwagen kan hangen vind ik juist handiger. Kon met die Dusq ook met van die clipjes, maar dan hing hij me in de weg bij het lopen. Gebruik nu al bijna 3 jaar een Studio Noos mombag, ideaal! Al die vakjes vond ik juist niet zo fijn, liever alles bij elkaar. Wel een wetbag erin voor de luier+doekjes, en een los verschoonmatje. Eventueel een tasje voor je spullen om te voeden maar met borstvoeding was dat voor ons niet nodig.