11 Reacties

12 dagen geleden

Heel herkenbaar, zelf inmiddels 19 weken. Voor mij werken rennies (wel suikervrij) goed en wat slikken cola. Ik zag laatst vanille vla als tip langskomen

12 dagen geleden

Jepp hier ook ontzettend last van ben 32 weken zwanger en moet soms zittend op de bank slapen馃檮 ik heb nu van de huisarts omeprazol wellicht dat je dit kan voorstellen ook bij je verloskundige (ik heb het nog niet geprobeerd) en verder heb ik rennies en drink ik melk als ik heel erg last heb

12 dagen geleden

Iemand een vervanger voor melk want ik vind melk echt vies. En ik heb ook echt last van maagzuur.

11 dagen geleden

Ja herkenbaar! Bij mij begon het vanaf week 17. Zeker niet fijn, maar even wat eten en dan trekt het gelukkig wel weer weg.

11 dagen geleden

Omeprazol! Kun je gewoon bij de kruidvat halen. Is het enige wat hier helpt.

11 dagen geleden

Reactie op Kirsten230

Omeprazol! Kun je gewoon bij de kruidvat halen. Is het enige wat hier helpt ...
Heeft gynaecoloog ook voorgeschreven voor mij. Melk en rijstwafels enz helpen soms ook.

11 dagen geleden

Omeprazol werkt hier ook beter dan rennies.. verder alles op melkbasis, dus melk, yoghurt, etc.. 馃槄

11 dagen geleden

Ik heb ook omeprazol, wel vanuit de huisarts maar daarvoor ook enorme maagzuur en nu nergens meer last van. Vorige zwangerschap at ik rennies als smarties馃ぃ

11 dagen geleden

Reactie op Mommyc1

Iemand een vervanger voor melk want ik vind melk echt vies. En ik heb ook e ...
Warme amandelmelk helpt mij met maagzuur. Misschien kun je dat proberen?

10 dagen geleden

Hier ook last. Dit was bij m'n vorige zwangerschap ook de enige kwaal en tot nu toe weer... zo rot!!!

10 dagen geleden

Hier ook erg last van maagzuur. Ik word er 鈥歴 nachts wakker van. Enige wat bij mij helpt is geen vettig of zwaar eten, sowieso na 20 uur niks meer eten en geen frisdrank of iets met prik.