38 Reacties

9 maanden geleden

Geen gedichtje of idee, maar wel heel veel sterkte toegewenst en op een hele mooie bevalling 🩷

9 maanden geleden

Jeetje wat heftig zeg! Heel veel sterkte♥️

9 maanden geleden

Wat ontzettend heftig… heel veel sterkte gewenst 🤍

9 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd met dit enorme verlies. Wij zijn vorig jaar onze dochter verloren. Ik heb veel gedichtjes op Pinterest opgeslagen. Misschien iets van Toon Hermans? Heel veel sterkte💜

9 maanden geleden

Wat heftig🥹 heel veel sterkte 💙

9 maanden geleden

Wat afschuwelijk. Heel veel sterkte gewenst ❤️.

9 maanden geleden

Wat verschrikkelijk zeg! Heel erg veel sterkte gewenst 🤍

9 maanden geleden

Dit is de grootste nachtmerrie wat je overkomt!!! Jeeeetje ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht toe🤍✨

9 maanden geleden

Wat vreselijk zeg 😟 Sterkte 🍀

9 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte gewenst 🤍

9 maanden geleden

Wauw heeel veel sterkte met je enorme en heftige verlies! ❤️ Ik ken je stijl niet maar er zijn veel websites met versjes over rouw en afscheid, in het NL en in het Engels nog meer. Misschien kan je daar inspiratie uit halen.. En misschien als je zelf iets schrijft of laat schrijven, iets over hoe dubbel het is? Of 'completer en toch ook niet' Of iets over dat papa hem/haar op zijn vleugels mee zal dragen, of dat hij vanaf zijn ster/wolkje meekijkt en over jullie waakt? (Als dat past in jouw gedachten over de dood en waar papa nu is, natuurlijk) dit kan evt ook met een plaatje ipv een versje. Iemand in je omgeving met tekentalent? Anders via fiverr of etsy kan je mensen met tekentalent zoiets ook voor je laten tekenen, er komen echt krachtige en prachtige maatwerk tekeningen langs in allerlei stijlen.. Zomaar wat ideetjes. Sterkte vrouw, voor jou en voor je kindjes en omgeving ❤️❤️

9 maanden geleden

Sterkte ⭐️

9 maanden geleden

😢

9 maanden geleden

Ik leef met je mee, veel sterkte en kracht toegewenst!!!

9 maanden geleden

Wat ontzettend heftig 💛 Gekke suggestie maar ik heb hiervoor weleens chatgpt gebruikt. En dan aangegeven ongeveer hoe lang, welke stijl, etc. Kwamen eigenlijk hele mooie teksten uit

9 maanden geleden

Jeetje wat ontzettend heftig! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe 💫

9 maanden geleden

Heel veel sterkte toegewenst ⭐️🤍

9 maanden geleden

Heel veel sterkte!!❤️😔. Wellicht kan chatGPT helpen? Ik weet niet wat je belangrijk en mooi vind, maar vaak komen er mooie en persoonlijke gedichtjes uit.

9 maanden geleden

Ontzettend veel sterkte gewenst, wat een niet te bevatten verlies 💔 ik heb zelf geen idee voor een gedichtje/iets moois, maar na het overlijden van mijn vader vorig jaar heb ik via Vers van de Pers een gedicht op maat laten maken. Je kunt bij haar de situatie aangeven en bijv. kenmerken van je man/herinneringen en dan schrijft zij iets speciaal voor jou. Veel kracht toegewenst! ❤️

9 maanden geleden

Lieverd, wat erg! Heel veel sterkte in deze ongelofelijk moeilijke tijd. Wat is dit dubbel… je man verliezen en nieuw leven. Ik hoop dat je alsnog kunt genieten van alles wat komen gaat. Denk aan jullie ❤️