8 Reacties

één maand geleden

Ik heb zelf de medicijnen gebruikt en vond het erg fijn. Je heb zelf controle over wanneer je het kan verwachten ipv het onverwachte van afwachten. Bij mij deed de miskraam zelf ook geen zeer en was het snel voor elkaar. In de ochtend de tabletten ingenomen en in de middag kwam het vruchtje er uit.

één maand geleden

Je hebt ook een groep die miskraam heet, daar kun je ook veel lezen en vragen kwijt. Bij mij ging het vrij soepel met medicatie maar weet ook dat sommige heel veel bloedverlies ervan hebben.

één maand geleden

Met hoeveel weken heb je een miskraam? Vind dat wel een verschil. Met 6 weken of met 10 weken. Ik heb er een met 6 weken gehad en ik heb geen medicatie ingenomen en afgewacht. Ging er een ochtend uit en heb een week lang flink gebloed. Daarna helemaal over gelukkig. Had wel last van krampen en soort weeën maar dat was 1 dag en daarna viel t weer mee.

één maand geleden

Allereerst wat een verdrietig nieuws .. :( Ik heb ervaring met medicatie met een vruchtje van 7+2 weken, helaas met 9 weken erachter gekomen dat het hartje 2 weken ervoor gestopt was.. was dus al 2 weken verder zonder dat er een miskraam opgang kwam.. toen nog 3 weken gewacht en toen was ik er zo zo klaar mee en voor de medicatie genomen. Ik heb best wat pijn gehad (wel echt erger dan een heftige menstruatie) maar de gyn had me geadviseerd om een paracetamol spiegel op te bouwen die uren voor het innemen en zodra de kramp begon er nog een aleve tegen aan te gooien.. erg blij dat ik dat gedaan heb! Nam de laatste tabletten om 12 uur in en 12 uur later kon ik naar bed en was t ergste wel voorbij (duurde bij mij een aantal uurtjes voor het startte). Heel veel sterkte 🤍🤍

één maand geleden

Ik heb ze ook gehad. Het duurde idd een paar uurtjes voor het startte en heb er geen fysieke pijn van gehad. Wel flink wat bloed verloren waar ik erg van schrok. Ik heb daar nog een paar weken een lage bloeddruk van gehouden. Het is lastig om te voorspellen hoe het bij jou zal werken. Ik weet wel van mezelf dat ik toen ik het vruchtje kwijt was pas kon beginnen met rouwen en verwerken.

één maand geleden

Ik heb de medicatie ook gebruikt en in tegenstelling tot wat de rest zegt was het voor mij echt vreselijk. Na 1,5 uur had ik zo’n kramp dat ik geen houding meer kon aannemen en dit heeft zo’n 5 uren aangehouden en toen was het plots weg. De dag erna moest ik tabletten vaginaal inbrengen en dat vond ik persoonlijk erg naar om te doen. Uiteindelijk heb ik 2 rondes medicatie moeten gebruiken om alles schoon te krijgen en heeft alles bij elkaar ongeveer 2 maanden geduurd (en ook gebloed)

één maand geleden

Bij mij was het een hel met medicatie. Ben met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis

één maand geleden

Ik heb dit 2 keer gedaan Eerst 6-12weken mee rond gelopen om te wachten en toen de pillen. Het doet pijn… ik heb een enorme pijngrens maar je voelt je echt zielig.. ik heb mijn spiegel hoog gehouden met paracetamol en naproxen en zonder had me niet gelukt Ik was blij dat ik dit zo thuis kon doen en dus zelf ook de lege zak heb kunnen zien. Ik kon afscheid nemen.. Achteraf heeft het me te lang geduurd en heb ik er deze zwangerschap last van met onzekerheid en het niet meer vertrouwen van mijn lichaam…. Het mag maar 3 keer en die zijn voor mij opgebruikt maar ik zou er ook een volgende keer voor hebben gekozen.